Het Kringloop topic

Ik kocht deze twee echt zilveren armbandjes voor 1 euro per stuk

29 likes

Koopje! Nice

1 like


Links had ik bij een kringloop gekocht een jaar geleden. Gister kwam ik op de rommelmarkt rechts tegen voor 20 cent :star_struck:


Kocht daar ook nog deze ovenschaal voor 1 euro.

13 likes

2.50 :heart_eyes:

Ik lees meestal vanaf mijn ereader (minder papierverspilling) maar soms vind ik het toch erg prettig een boek ‘vast’ te houden, op het strand oid. Na het lezen laat ik ze achter in een vakantiehuisje/zwerfbibliotheek!

9 likes


:heart_eyes:

25 euro

Hij gaat alleen wel naar m’n vriends huis. Hij past hier wel, maar dan wordt het wel erg propperig in m’n slaapkamer. Bij hem komt ie meer tot z’n recht. Echt blij mee! Moet wel even geschuurd en gelakt worden, want bovenop zit een verkleuring.

37 likes

Wat hebben jullie toch altijd mooie vondsten! Ik moet toch beter gaan zoeken…

Prachtig! :heart_eyes:

1 like

24 likes

Zo gekocht of zelf beschilderd?

1 like

Zo gekocht. Twijfel een beetje of het echt mijn ding is want ik ben niet zo van de blazers en was ook wel van plan om mn armen door de mouwen te steken :crazy_face:. Krijg hem morgen binnen.

1 like

Ik mocht van mezelf alleen maar bij de boeken kijken. Deze wilde ik al een tijdje lezen. Lekker voor de zomer :slight_smile:

6 likes

Dit zijn mijn favoriete aankopen van de afgelopen paar maanden:


Hier ben ik echt het meest blij mee. Dit zijn schoenen waar je de hak van kan verwisselen. Ik zat al heel lang te azen op een paar, maar ze zijn erg duur. Deze twee paren (ze waren nieuw!~) met de hakken erbij kostte me maar 50 euro (in plaats van rond de 400)! Via marktplaats :slight_smile:


Dit jurkje (kringloop), was wel kapot maar was makkelijk te maken. De print is ook heel cool:

print

En dan nog wat andere dingen, doe het wel ff in de spoiler want anders zijn het zo veel foto’s:

foto's

Alles kringloop behalve de zwarte en lichtgrijze broek (UW)




P6

En deze zijn onderweg (UW)
download

Merk wel dat m’n stijl echt all over the place is nu ik alleen maar tweedehands koop :"P

31 likes

Jaaa! Zo chill ook om geen extra schoenen mee te hoeven nemen als je lang op hakken moet lopen, maar alleen andere hakken hoeft mee te nemen :slight_smile: Het merk is trouwens ‘Mime et moi’, mocht iemand geïnteresseerd zijn.

Ik wil komend weekend even richting de kringloop om wat borden/kommen te scoren voor mijn foodblog, maar ik ben nog nooit bij een kringloop geweest. Weten jullie of je bij de gemiddelde kringloop ook gewoon een tas met spullen mee mag nemen die je wilt doneren (kleding/schoenen), of moet je daar een afspraak voor maken?

Ja dat kan!

2 likes

Kleine spullen kun je meestal zo inleveren! Voor meubels enz moet je wel vaak een afspraak maken.

1 like

Nice allemaal, vooral dat rode jurkje en die print is inderdaad heel leuk :grin:

1 like

27 likes

Afgelopen week heb ik wat leuke dingen gekocht.

Half doorzichtige croptop met glitterrandje, 2,50

Shirtje 2,00

Vintage jurkje, 4,00

Bovenstaand jurkje schijnt een beetje door, dus ik kocht bij een tweedehands boetiekje dit onderjurkje voor 11,00.

Horloge, 3,50

10 likes

@Falafel die tweede top is echt prachtig!

Ik heb afgelopen weekend deze twee prachtige vintage jurken gekocht voor samen 10 pond:

fotoooos

weg ivm herkenbaarheid

25 likes