Het Kringloop topic

Jeeej ik heb donderdag mn eerste afspraak. Mn kringloop is maar 3 dagen open dus ik dacht ik bel vandaag dan weet ik zeker dat ik donderdag kan. Maar kon zelfs vandaag enzo. Maar ik had helaas al andere plannen maar ik kon donderdag ook lekker zelf kiezen wanneer ik wou.

6 likes

Nice! Wat voor kapstok heb je gekocht? Kan me alleen wat voorstellen bij meer zo’n staande kapstok in een kroeg, maar weet niet of je dat bedoeld

2 likes

20210401_111051

12 likes

Oh die weegschaal is zo nmsvpe! L-euk dus!!!

2 likes

Ik heb een afspraak staan voor morgen, was gisteren aan het gluren door de ruit en er staan zoveel nmsvpee dingen!

2 likes

Mijn vondst
20210401_125809

En die van de RGK
20210401_133545

20 likes

godverdmm hoe noemen jullie mijn meiden?!

10 likes

Aaaaah zo nmsvpe die ouderwetse Barbie!

2 likes

godverdmmgodverdmm dit topic is ook ineens een stuk grappiger vandaag.

13 likes

Voor echt goedkope koopjes zou ik Broers in Utrecht aanraden. Ze hebben daar vooral veel keukenspullen!

Voor drie euro bij de Noppes gevonden! Compleet ook nog. Heel blij mee want ik vond dit als kind een heel fancy spel (ja ik ga zo naar het juiste topic) maar dat komt natuurlijk ook omdat ik het zelf niet had.
Nu nog ooit Onderuit vinden en ik beleef door mijn kind mijn eigen jeugddromen. No pressure verder.

31 likes

Welke Noppes is een beetje groot en leuk? Waar die zit maakt niet uit. Heb morgen niks te doen en zin om dingen te shoppen voor mijn nieuwe huis. Zie dat er overal wel plek is.

Die lag laagst ook ergens maar dan zonder onderkant (kon je dus niet neerzetten :disappointed_relieved:)

Zonder speelbord bedoel je? Zonde als je iets leuks ziet en het is niet compleet hè!

Edit: oh Onderuit bedoel je! Ja dan heb je er echt niets aan :sob: Zou ik echt van balen.

2 likes

Ik werd vanochtend om half negen wakker en was daar niet zo blij mee, maar toen kreeg ik het geweldige idee om eens te kijken of er nog plek was bij een kringloopwinkel vandaag. Nu kan ik om 13:00 een uurtje winkelen, zin in!!

21 likes

Wormer vind ik zelf fantastisch, maar Zaandam is ook heel groot!

1 like

Deze stond in de kringloop, zo intens jammer dat ik hier geen ruimte voor heb :heart_eyes:

Wat ik wel kocht:

Een lelijke spaarpot en boeken.

10 likes

Ik zag laatst trouwens deze butplug in de kring(spier)loop.

Wou ik ff delen

23 likes

Ik ben in Zaandam geweest vanmiddag! Inderdaad groot! Helaas alleen een boek gekocht. Kwam niks tegen waar ik helemaal weg van was helaas. Daarna nog even doorgereden naar het Goed daar in de buurt. Jezus wat een drukke winkel dat. Volgens mij echt helemaal niet volgens de regels. Was daar snel weg iig.

Kwam wel deze tegeltjes tegen die ik volledig toepasselijk vond voor de situatie in Den Haag nu. Bijna gekocht voor Rutte.

9 likes

Ik was ook in Zaandam vanmiddag! Zal het Goed es opzoeken :slight_smile:

1 like