Het Kringloop topic

Love lelijke spaarpotten! Wij hebben thuis deze twee, ook allebei uit de kringloop en gekocht hun lelijkheid:

Ik ben zelf vandaag ook goed geslaagd bij de kringloop, vond een uurtje goed te doen, maar wel even stressen met kleding passen op het einde. Heb drie jurken en een aantal shirtjes gescoord. Nu geen foto’s want heb het net gewassen. Ook nog een schattig notitieboekje en een doos met borduurgaren (maar die zal ik in het omatopic laten zien :slight_smile: )

10 likes

Mijn vondsten:

Leren jasje van van CKS. Beetje verkleurd, maar kan nog wel een rondje mee.

En deze zalige feestjurk, dat kan 2021 wel gebruiken.

Totale kostprijs voor alles samen: €14 :money_mouth_face:

Bonus

afbeelding

104 likes

Mooi die jurk! Lekker zwierig

2 likes

Die jurk! Goede vondst.

3 likes

Ohhh je swirlt zo leuk :smiley:

3 likes

Wauw prachtig, vind dit echt een royal dress

3 likes

Wauw die jurk! :star_struck:

2 likes

Spijtig! Hier in Antwerpen hangt er veel 34/36 in de rekken. Aanrader als je er eens bent.

Edit: veel is natuurlijk relatief :stuck_out_tongue:

1 like

Vijf euro omdat een poot aan de achterkant beschadigd is. Maar hij staat nog heel stabiel. Die zwarte vlekken zijn in het echt minder aanwezig dan op de foto en krijg ik er denk ik nog wel af.

89 likes

Heel vet

2 likes

Super leuke vondst! (ik dacht even dat ik in het verkoop-topic zat. wilde hem graag van je overnemen voor €5 :rofl:)

8 likes

Oooh hele leuke aankopen! Zou je willen delen welke kringwinkel dit was? :relaxed: Ik wil ook eens een afspraak plannen, maar ik weet nog niet goed naar welke ik zal gaan

4 likes

Wow die is leuk!

2 likes

Hahaha ik zal aan je denken als ik er ooit vanaf wil!

1 like

Gennep heeft zelf een kringloop met redelijk wat kleding (heb er zelf alleen nooit tussen gekeken daar). Zelf vind ik er een in Groesbeek altijd wel leuk! Vrij groot, al durf in hier weer niet echt een oordeel over de kleding te geven.

Bergen heeft ook een kringloop, daar ben ik zelf alleen nog nooit geweest. Venray heeft ook een aantal kringlopen! Ook wel de moeite om even te bezoeken. Dan heb je in Meterik (redelijk in de buurt van Venray) “Twedde kans”, daar ben ik zelf nog niet geweest maar wel veel positiefs over gehoord.

Ik zal verder nog eens nadenken, en als ik iets weet deel ik het hier :relaxed:. Wil zelf trouwens in Tegelen (Emmaus) eens gaan, maar weet niet of die aan afspraken doen

2 likes

Misschien kan je het jasje met leerverf opknappen. Prachtige jurk ook in de perfect kleur blauw :heart_eyes:

Dit was bij dr kringwinkel op ‘t Kiel. Die in Borgerhout is ook wel prima. Eerder ging ik altijd naar die aan de Sint Jorispoort, maar die is weg. Ik ben nog niet in het filiaal bij de meir of blikfabriek geweest. Maar aangezien ze veel centraal organiseren en verdelen, zullen die ook goed zijn.

Ik heb trouwens een afspraak bij de deur gemaakt en kon meteen naar binnen. Ik denk dat er zo’n 10 klanten waren. Zeer chill winkelen zo.

3 likes

Dat kende ik niet. Opzich wel logisch dat zoiets bestaat. Je moet je leren schoenen toch ook regelmatig smeren.
Merci dus voor de tip, ik ga op onderzoek uit naar juiste kleur/product.

Ah ja ik ging eerst ook altijd naar Sint Jorispoort, en nu steeds naar Borgerhout (die is idd prima ) maar 't Kiel heb ik nog niet geprobeerd, dus dat ga ik de volgende keer eens proberen!

Ik ben laatst in Merksem geweest, die had weinig meubels maar was wel overzichtelijk! Veel leuk servies. Op de Meir ben ik wel al een paar keer geweest, maar die heeft bijna uitsluitend kleding. Wel een fijn opgezette winkel, heel overzichtelijk! Ben daar ook wel al een aantal keer bijzondere kledingstukken tegengekomen.

2 likes

De kringwinkel Blikfabriek gaat alweer dicht… die heeft de crisis niet overleefd. In mei opent er wel eentje op t Zuid, bij Circuit!

2 likes