Het Kringloop topic

Misschien kan je het jasje met leerverf opknappen. Prachtige jurk ook in de perfect kleur blauw :heart_eyes:

Dit was bij dr kringwinkel op ‘t Kiel. Die in Borgerhout is ook wel prima. Eerder ging ik altijd naar die aan de Sint Jorispoort, maar die is weg. Ik ben nog niet in het filiaal bij de meir of blikfabriek geweest. Maar aangezien ze veel centraal organiseren en verdelen, zullen die ook goed zijn.

Ik heb trouwens een afspraak bij de deur gemaakt en kon meteen naar binnen. Ik denk dat er zo’n 10 klanten waren. Zeer chill winkelen zo.

3 likes

Dat kende ik niet. Opzich wel logisch dat zoiets bestaat. Je moet je leren schoenen toch ook regelmatig smeren.
Merci dus voor de tip, ik ga op onderzoek uit naar juiste kleur/product.

Ah ja ik ging eerst ook altijd naar Sint Jorispoort, en nu steeds naar Borgerhout (die is idd prima ) maar 't Kiel heb ik nog niet geprobeerd, dus dat ga ik de volgende keer eens proberen!

Ik ben laatst in Merksem geweest, die had weinig meubels maar was wel overzichtelijk! Veel leuk servies. Op de Meir ben ik wel al een paar keer geweest, maar die heeft bijna uitsluitend kleding. Wel een fijn opgezette winkel, heel overzichtelijk! Ben daar ook wel al een aantal keer bijzondere kledingstukken tegengekomen.

2 likes

De kringwinkel Blikfabriek gaat alweer dicht… die heeft de crisis niet overleefd. In mei opent er wel eentje op t Zuid, bij Circuit!

2 likes

Staat op de site dat je Emmaus kunt bellen voor een afspraak, Emmaus Feniks! Voor kleding zou ik er niet heen gaan, ik ga meestal voor kleine meuk en heb er ook wel eens een meubel gekocht.

1 like

Wauw is dat nou gewoon deze kast maar dan voor 5 euro ipv 200€?!
Goede vondst!

7 likes

Ja ik zag het! Ik ga morgen eens bellen! Maar kleine meuk klinkt heel goed haha, daarvoor ga ik. Merci!

2 likes

Kom overigens bij Het Goed in Venlo ook nog wel eens leuke crap tegen!

1 like

Wow ik denk dat je gelijk hebt. En anders lijkt hij er iig heel erg op.

1 like

Mocht er iemand deze week naar Emmaus Feniks in Tegelen willen gaan; ik heb net naar ze gebeld en ze gaan deze week helaas niet meer open. Volgende week wellicht weer wel!

Ik ga nu proberen een afspraak te maken bij een andere kringloop

4 likes

Gisteren heerlijk een uur kunnen kringlopen! (En was nog te kort :rofl:) heb wat leuke kledingstukken gescoord! (Even in een samenvatting omdat de post anders zo lang wordt)

Samenvatting

En nog een paar stropdassen die ik in scrunchies ga omtoveren :grinning_face_with_smiling_eyes:

23 likes

Ik ben vandaag bij Twedde Kans in Meterik geweest en vond dat echt een aanrader! Best groot aanbod en heel georganiseerd. Misschien een beetje uit de richting, maar het is ongeveer een halfuurtje van Gennep!

Dit is mijn buit vandaag, niet heel veel maar wel blij mee! Klein porseleinen potje met print, een schelpenlamp (vond deze zooo cool! Zag het laatst hier of op instagram ofzo tegen en toen dacht ik nog; als ik die eens vind dan koop ik hem) en een externe flitser voor één van mijn analoge camera’s. Verder nog een paar boeken voor mijn moeder.

Edit; ik had deze lamp gezien: Oesterlamp Met Parel Wit Keramiek | Lamp | Reliving
Die is wel wat mooier en gedetailleerder, maar toch blij met mijn vondst voor 9 euro haha

55 likes

Misschien werkt LOA alleen voor kringloopvondsten. :sweat_smile:

1 like

Aaah gave lamp en ik heb hetzelfde bakje ook ooit eens bij de kringloop gekocht, grappig!

1 like

@Popsicle hahaha blijkt maar weer dat kringloopitems toch niet zo uniek zijn

1 like

Love de lamp!

3 likes

Mss moet ik ook maar eens langs Twedde Kans. Wil mijn moeder vast mee, die houdt van kringloopwinkels! Ik ken echt bijna niks hier in de buurt… Als ik ergens kom is het Emmaus of het goed…

2 likes

Ik vind jouw lampje leuker dan die van de link!
Echt leuk, door de vorm doet hij me een beetje denken aan die hamburgertelefoon uit Juno (maar daar lijkt hij helemaal niet op)

5 likes

Oh wauw, jaloers op je lamp. :heart_eyes:

1 like