Het Kringloop topic

Helaas is die in Geleen niet meer :frowning:

Edit:
@Geo noemt hem hieronder.
Was inderdaad Lentjheuvel waar ik altijd ging, maar door corona ook niet meer geweest. Wel goed om te weten dat die er min of meer nog is.

2 likes

In Sittard ligt Het Goed. Vroeger had je de Snuffelmarkt Lentjheuvel maar die heet nu blijkbaar kringloop groothandel Lentjheuvel en ligt in Einighausen. Ben daar zelf nog nooit geweest. Meer ken ik er ook niet haha.

2 likes

En @equinox Begrijp ik goed dat de snuffelmarkt eerst in Geleen zat maar nu onder een andere naam in Einighausen?

@Oprah Wat een kleine wereld weer :sweat_smile:

1 like

Jaa dat klopt idd! Lag eerst in Geleen (of ja lindenheuvel) en nu blijkbaar in Einighausen. Ik zag ook flink wat meubels e.d. op hun online site staan.

Als ik google kom ik volgens mij nog wel de snuffelmart tegen waar jij het over hebt. Is dit 'm?

Ik keek op deze site: https://kringloopgroothandellentjheuvel.nl/

Of je kunt eventueel op de Facebook pagina van Snuffelmarkt Lentjheuvel kunnen kijken. Beiden zijn van dezelfde kringloop. Echt verwarrend met die naamswijziging haha.

1 like

Bescheiden buit van gisteren, ben wel heel erg benieuwd naar het boek!

12 likes

Net even een rondje gedaan. Heel goed geslaagd :star_struck:

12 likes

Altijd opzoek naar fashion boeken maar ik vind ze nooit :sob:

1 like

Wat voor fashion boeken zoek je dan precies? Ik wil best voor je meezoeken!

Ahh superlief. Meestal boeken over patronen maken of mooie koffie tafel boeken over mode ( Kan vanalles zijn dan zoals bijv geschiedenis van mode of een boek van een ontwerper met mooie plaatjes)

1 like

Ik kom 2/3 X per week in een kringloop :see_no_evil::see_no_evil:
Eerste keer dat ik ze aantref, er moet ook nog een versie modetekenen zijn van deze boeken. Maar die stond er niet bij. En online vragen ze er echt de hoofdprijs voor :sob:

3 likes

Jaa zulke boeken zijn idd vet duur. Voor mode tekenen kan ik je wel gratis tips geven haha.

1 like

Wat lief! Ik ben nog wel een complete beginner wat betreft zelf patronen maken :see_no_evil: enige wat ik heb gedaan is een cirkelrond getekend. Haha

2 likes

Vandaag gespot

25 likes

Ahhh en die ijsbeer (?) In dat perkje ernaast ook

2 likes

En een cornet bierglas dat ik al had maar kapot was, en een zonnebril. €7,60 :partying_face:

18 likes

Wow chille prijzen voor die boeken zeg, mijn lokale kringloop is er erg bewust van dat Zadie Smith populair is dus die vragen gewoon 10 euro voor een boek van haar :upside_down_face:

2 likes

Echt schandalig vind ik dat! Ben heel blij met deze idd, sowieso een erg fijne literatuurafdeling! Is de Lokatie in A’dam Noord

1 like

Niet in de kringloop maar ik moest hem wel delen:

Ze liggen er ook automatisch zo sneu bij altijd.

32 likes