Het Kringloop topic

@Zompig @Scorpiovibes Thanks! Ik ben er net geweest want jullie positieve reacties trokken me meteen over de streep. Net en groot filiaal inderdaad. Helaas had ik niet heel veel tijd om echt alles rustig te bekijken dus binnenkort zal ik maar eens teruggaan. :hugs:

2 likes

Wat vinden jullie leuke kringlopen in Den Haag?

Emmaus! En die in de Fahrenheitstraat, dat zijn wel favorieten.

1 like

Ik kom hier ff een aanwinst delen die de voormalige huurder van deze woning heeft achtergelaten. En ik ben er zo enorm blij mee, echt wat een beauty! De kleuren passen ook goed in ons huis :heart_eyes:

42 likes

Deze 2 kastjes scoorde ik bij de kringloop. De donkere vandaag, de lichte al eerder. :slightly_smiling_face:

46 likes

wooow die donkere hadden mijn ouders vroeger precies!

1 like

Volgens mij veel mensen, haha. Heb t al van meer mensen gehoord. Maar ik vind ze heel tof, vooral als ze opgeknapt zijn.

1 like

Heel goed geslaagd bij de kringloop. 5 boeken, 5 tijdschriften (waarvan twee cadeautjes zijn), 5 dvd’s, wat kleding en nog wat knutselspullen.

4 likes

Foto’s? :hugs:

Wauw! Koopje

Ben ik ook weer :sweat_smile: 4 stoelen voor 80 euro op de kop getikt. Kan vast nog veel goedkoper, maar vind ze echt prachtig. En misschien bekleed ik ze nog een keer opnieuw als ik ooit zin heb.

50 likes

Oké onze slaapkamer is nu echt rotan heaven

Rotan kastje €10
Rotan krukje €15
Koffer €7,50
Lamp €4
Parelmoer doosje €7

Nu echt in love op onze slaapkamer. Totaalplaatje:

94 likes

Oeh, echt een nice sfeertje! Waar komt de zwarte muurlamp vandaan als ik vragen mag?

2 likes

Van de kwantum! Al wel van twee jaar geleden

2 likes

Vandaag goed geslaagd. Zelfs een echte van Gogh :joy:

37 likes

Als iemand schijfjes voor de viewmaster tegen komt… wilt die ze dan meenemen? Liefst voor kids maar geen vereiste.

Bijna niet aan te komen. Soms enkele op marktplaats maar meestal heel duur…?

16 likes

Woooow. Dit is al geleden. Heb je er zo een? Wat gaaf!! Zal aan je denken als ik ze tegenkom.

Yes mijn ouders hadden nog wat oud speelgoed gevonden. Nu vind mijn zoontje de view master interessant… uitgelegd wat het was maar nogal moeilijk te voorbeelden zonder plaatjes erin. Hij kent alleen de digitale tijdperk hahah

4 likes

Ohh ik heb ook een Viewmaster liggen en het is zo bijzonder, die plaatjes. Echt magisch. Als je ooit een set dubbel hebt…

1 like

Over welke kringloop heb je het hier? Hoe vind je 'm nu?

Ik zoek er trouwens nog meer in Zuid-Limburg. Via de zoekresultaten kom ik erder alleen Rd4 in Heerlen tegen.