Het Kringloop topic

Heeft iemand nog kringloop tips voor in Drenthe of Groningen stad? Ik ga daar volgende week heen.

2 likes

Ik weet niet waar in Drenthe je gaat maar ze hebben sowieso een aantal filialen van Het Goed in Drenthe. In Hoogeveen heb je ook Dorcas die altijd wel leuke en goedkope dingetjes heeft en Kringloopin is ook leuk. En in Assen hebben ze ook een aantal leuke maar Het Struunhuus is denk ik wel mijn favoriete. Het Goed in Assen is trouwens wel echt overpriced dus die zou ik overslaan. Tis al wel heel wat jaren geleden dat ik daar allemaal geweest ben dus wie weet zit het er überhaupt niet meer, lol. Maar heb een keer een tour gedaan door Drenthe voor kringloopwinkels dus dit kan ik me nog herinneren.

2 likes

Vintage patronen bladen en knopen. Samen 1.40

26 likes

Moest echt lang wachten voor ik naar binnen mocht maar ben goed geslaagd! Ben vooral blij met die flesjes, ga daar denk ik stekjes in doen

15 likes

Leeuk! Ik vind vintage patronenbladen altijd zo leuk om in te kijken sowieso. Geeft echt een mooi tijdsbeeld, want ze hebben ook altijd van die knullige advertenties en recepten enzo erin staan, haha.

Ik heb zelf van de week nog vier Knipmodes gevonden, maar wel van 2018/2019.

4 likes

Hahaha jaa die reclames zijn zo droog.

1 like

Zijn er nog aanraders voor leuke kringlopen in de kop van Noord-Holland? Ga een paar dagen weg en aangezien het weer niet fantastisch wordt is er wel tijd om even lekker te struinen, dus ben benieuwd!


Deze glaasjes had ik voor het laatst gescoord! Ja de stickers moeten er nog af

30 likes

Welke Rataplan in Amsterdam is het leukste: Generator of Slingeland?

Generatorstraat vind ik! Want die is groter. Maar ik slaag eigenlijk altijd bij allebei.

2 likes

Ohhh, die hadden wij vroeger!

4 likes

De reddertjes :smiling_face_with_three_hearts: Enne leuke boeken!

2 likes

Jaaaa die moest ik hebben!

2 likes

Valt hier helaas vies tegen.
We hebben hier veel van rataplan. Maar die vind ik duur.
In tuitjenhorn zit wel een mooie. Heel netjes op kleur gesorteerd :grin: (ook rataplan trouwens maar ze zijn nog niet zo lang geleden overgenomen)

Ik wil nog wel een keer naar “in de roos” in julianadorp

2 likes

Zo goed geslaagd vandaag! Echt top om dan zon plafondlamp voor 50 cent te kunnen kopen ipv weer 15 euro p.s. uit te moeten geven. En dat servies :flushed: zo funky en was samen 5 euro

43 likes

Wat geinig ik heb precies die vaas een aantal maanden geleden bij de kringloop in Rdam gekocht

Leuk servies ook!

2 likes

Ja het is een set van 3 items eigenlijk! Vriendin met wie ik was heeft de andere vaas meegenomen

4 likes

Oh bijzonder, de middelste is meer een pot denk ik?
Grappig dat jullie ook allebei deze vaas hebben; was de set dus compleet?
De mijne is best gehavend zag ik thuis (hier en daar beschadigd) maar vond de kleuren combinatie heel mooi

Ja de set was compleet! Maar wij hadden ook niet echt behoefte aan die pot. Ja super mooie kleuren hè!!! Sprong direct in het oog

1 like

Hee, wat grappig. Ik heb zo’n vaas gekregen van een oude buurvrouw (of nou ja, mijn moeder) en die heeft mijn neef meegenomen. Ik heb zelf hier blauwe varianten van op de kast staan.

Edit: even een foto gemaakt

13 likes