Ja dit staat online. Ben benieuwd.
Denk dat ik daar maar begin.
Ben benieuwd of ze dan nog echt leuke dingen hebben of alleen Tupperware bakjes en grenen salontafels
Hahaha. “We hadden te veel dingen die mensen niet meer wilden, dus daarvan hebben we een selectie gemaakt van dingen die mensen al helemaal niet wilden. Kom kijken of jij deze dingen inderdaad ook niet wilt!”
Ik vond t paar weken terug niet heel bijzonder…maar wie weet hebben ze nu andere dingen!
Was idd niet heel bijzonder maar als je echt weinig te besteden hebt kan je er een prima servies bij elkaar vinden.
Heb 6 (!) Kringlopen gehad. Er zat ook een voor mij nieuwe, stuk duurder maar wel bijzondere dingen. Ik ben een basic bitch zonder eigen huis dus niks gehaald daar.
Buit:
Heeft iemand nog tips voor kringlopen in omgeving Utrecht die niet heel duur zijn? Die in Z ken ik alle drie.
Voor kleding: De Waarde aan de Croeselaan (volgens mij is alles 2 euro per stuk, maar het wordt goedkoper als je meerdere dingen koopt)
Voor andere dingen (moet je wel een beetje geluk hebben met de prijzen): ARM in Hooggraven
Haha vond je de uitdragerij de dure? Ik ben nog niet in de nieuwe rataplan geweest, maar het pand zag er wel echt super mooi uit, ik ben benieuwd.
Ik zelf niet echt, maar bij het topic liefde voor design tassen stond laatst wel een tip. Geld vast ook voor kleding wel
Zou wel gaaf zijn als die echt is.
Supergave jas!
Dit is een oudere jas (“Burberrys”), dus van voor 1999 als hij echt is. De echte hebben eigenlijk altijd ergens een label waar meer informatie over het model in staat, meestal in de zakken of andere verborgen plekken, zoals op de foto te zien is.
Verder zijn er zaken zoals de lijnen (moeten recht zijn) en het stiksel (even en netjes) waarop je kan letten, maar volgens mij is die van jou wel echt, hoor!
Hier nog wat linkjes:
https://www.reddit.com/r/Depop/comments/gak4xy/a_tip_for_anyone_trying_to_authenticate_vintage/
How To Spot Fake Burberry Coats In 2021 - Fake Vs Real Burberry Trench Coat Guide - Legit Check By Ch
Zelf ook ooit zo’n vondst gedaan (blauwe mantel met los vest binnenin), dus heb toen veel opgezocht.
Vind de jas er dan wel heel nieuw/schoon uitzien als ie van voor 1999 is. Zou wel mega tof zijn!
Wauw, wat tof! Dit zou ik zo ook kopen haha.
Ik was vandaag in de kringloop en ze hadden zoooveel mooie vintage tafelkleden/ bedlinnen/ stofjes hangen. Waaronder één bedlinnenset van Laura Ashley (kwam ik thuis pas achter) Heb het net allemaal gewassen, maar als het droog is, zal ik wel even foto’s maken.
Heb zulke mooie boeken gevonden . Zag ook een oude singer naaimachine staan, maar die mag ik pas kopen als hij met korting verkocht wordt.
Weet iemand een leuke kringloop in t Gooi? Mijn moeder wil al jaren naar een kringloop daar en nu ik mijn rijbewijs en auto heb, wil ik haar trakteren op een dagje rommelen.
De Kringloper in Naarden! Heel groot en leuk.
Dankjewel, denk dat we daar dan heen gaan, misschien erna nog ergens anders. Zal ook een goede oefening zijn voor mij met de auto. ^^