Zou het niet doen, dan blijf je erin hangen
Lol die oorbel, heb je er wat over gezegd?
Zou het niet doen, dan blijf je erin hangen
Lol die oorbel, heb je er wat over gezegd?
Ik deed alsof ik het niet zag, aangezien ik niet open kan communiceren (zijn woorden waarom het uit is)
Ah ik vind het echt rot voor je en supergoed hoe je er mee omgaat, maar ik lig tegelijkertijd ook dubbel om die oorbel. Zo typisch. Staat het hem wel?
Ik zie nu meteen zoân gouden oorbel van Urk voor me. Gelukkig staat zoiets bij precies niemand.
Lekker doorgaan met de selfcare! Dat is het beste dat je jezelf kan bieden
Ik ken je natuurlijk niet, maar mijn hart was ongeveer bijna een jaar geleden ook volledig gebroken op een ongeveer zelfde manier (denk ik) en ik moet zeggen dat gewoon geen contact meer (echt helemaal niets meer) mij enooooorm veel heeft geholpen, ook al dacht ik toen echt dat ik niet zonder hem konâŠ(je bent hem ook echt totaal geen koffietje of contact verschuldigd, mocht je daar nog maar een seconde aan twijfelen) You can do it!!
Lief dat je dat zegt! Haha het is een tragus piercing en hij heeft er nu een goud ringetje in. Moest ook echt gieren (nog steeds een beetje) om die oorbel
Ja, ik heb ook (nog) steeds het gevoel dat ik niet zonder hem kan. Ik doe heel veel leuke dingen en heb afleiding maar ondertussen denk ik veel aan hem. Als hij dan dingen zegt over elkaar zien denk ik âoh hoef nog geen afscheid te nemenâ. Terwijl je zelf ook weet dat dit beter is. Ene moment voel ik mij heel sterk en andere moment echt zwak en wil ik alleen maar geknuffeld worden door hem en denk ik âik vind nooit meer iemand die met mij wil trouwenâ đ« fucked up brein
Fijn om te horen dat het geen contact voor jou veel heeft gedaan. Hoop voor de rest dat je je inmiddels weer beetje oké voelt
Zo herkenbaar het is nu zoân 4 maanden uit maar het lijkt niet echt minder te worden. Of ja, het verdriet is wel echt minder, ik heb veeel minder huilbuien. Maar ik denk nog steeds elke dag aan hem en kan me nog niet voorstellen dat we nooit meer samen iets gaan doen, al is het maar een dagje weg oid, en dat ik nooit meer zân familie zal zien etc. Zo bizar.
Ik heb afgelopen week toch contact gezocht met deze persoon en dit lijkt voor mij toch heel goed uitgepakt te zijn. Al het weemoedige was heel snel weg.
Echt heel slecht advies, maar de keren dat ik weer contact had met een ex (date/scharrel), werd het in 99% van de gevallen heel snel weer duidelijk waarom het héél goed is dat het over is.
ik zou niet perse aanraden om zelf weer contact te zoeken, maar het hielp mij wel steeds over de break up heen!
Mijn ex kwam afgelopen week wat smart lampen installeren en toen dacht ik âshit dan zie ik die lilleke oorbel, moet ik er nu wel wat van zeggenâ. Toen liep hij de deur uit en zei hij, wijzend naar zijn oor âkijk, kan me niet voorstellen dat je het niet hebt gezienâ. Me paar seconden stil âjawel maar bijzondere keuze en wat het boeit toch ook niet wat ik ervan vindâ. Hij âjawelâ. Is goe sga
Herkenbaar! Het was voor mij meteen duidelijk dat er niets meer was en ik het in mijn hoofd zo geromantiseerd had. Ik denk dat dit even nodig was voor mijn afronding qua gevoel.
Aftrekposten voor de belastingdienst:
Echt irritant dat je op groepsreizen een (flinke) toeslag moet betalen als je niet met een vreemde op een kamer wil. Ik wil een reis van drie weken boeken, maar de opties zijn a) een kamer delen met een persoon die ik niet ken en potentieel niet mag of b) âŹ500 ophoesten.
Ja, sowieso met hotels dat je omgerekend altijd minder kwijt bent als je met met zân tweeĂ«n slaapt⊠ik ben nu weer een weekendje weg aan het boeken alleen, maar het zou veel goedkoper zijn als je dat altijd lekker door 2 kan delenâŠ
Ik moest vannacht naar de huisartsenpost en gelukkig was er niks aan de hand, maar op dit soort momenten voel ik me zo alleen. In mn eentje op de fiets met pijn in 0 graden. Ja echt een dieptepuntje
Met een taxi zou ik mijn afspraak niet meer halen (ik kon in 20 min al terecht)
Ik voel me heel zuur nu, maar ik vind het soms zo vermoeiend als stelletjes om me heen steeds dingen voor elkaar organiseren waaraan je gevraagd wordt om mee te doen, om hun partner âte verrassenâ (dus bijvoorbeeld per verrassing ergens aanwezig zijn om iemands verjaardag samen te vieren).
Ik zou er aan de andere kant ook de kriebels van krijgen als iemand ineens zoân verrassing voor mij zelf zou gaan organiseren, maar ik merk dat ik toch denk, gaan we weer, weer iemand die in het zonnetje gezet moet worden terwijl je dat zelf eigenlijk nooit op die manier meemaakt. Dat gebeurt toch vooral voor/met mensen in relaties he (of misschien in jonge/hechte vriendengroepen waar nog niet iedereen andere prioriteiten heeft)
Wat kut:( voel je je nu beter? Hoop het!
Oh ik herken dit wel hoor. En voel me dan ook altijd heel zuur. Maar heb het ook met de hoeveelheid bruiloften, geregistreerd partnerschappen, babyshowers, kraambezoeken, vrijgezellenfeesten. En dan moet de gender reveal party nog komenâŠ
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het superleuk voor mijn vrienden. Maar het maakt me er ook bewust van dat alle feesten/cadeaus gericht zijn op âstelletjesâ. Ik zit nu in een leeftijdsfase dat ik er iedere maand wel 1 heb en in mijn omgeving wordt ook verwacht dat je daar veel geld aan uitgeeft, rond de 100 a 150 euro. Ik ben nu op een punt dat ik daar niet steeds 100 euro aan kan uitgeven en dat ook eerlijk aangeef. Dat is weer een ander gesprek denk ik, maar voelt soms wel onderdeel van het singleleed.