Het leed dat single zijn heet

Samenvatting

Half lege bovenverdieping🥺

8 likes

Nu jouw plekje ervan maken :heart:

4 likes

Niet zo gerelateerd, maar het ziet er wel prachtig uit. Ik snap wel dat je hier graag wilde blijven :heart:

Hoe voelt het om terug te zijn?

1 like

Heel raar en emotioneel, vooral omdat zijn spullen weg zijn. Ik lig nu alleen in een groot nieuw bed en heb het gevoel alsof hij zo thuis komt en erbij komt liggen. Heb morgen vrij genomen om lekker de stad in te gaan en planten/bloemen en accessoires te kopen zodat ik het huis helemaal eigen kan maken.

35 likes

Ah dat snap ik wel… Pittig zeg! Hopelijk helpt het als je het steeds meer eigen kunt maken.

2 likes

Lekker de xenos leegtrekken. Hebben ze zulke leuke dingen tegenwoordig!

4 likes

Af en toe word ik helemaal gek van mijzelf. Enige tijd geleden heb ik met iemand gedate. Zo nu en dan moet ik opeens weer aan hem denken en staat hij weer midden in mijn wereld. Het is net alsof ik er nooit helemaal over heen ben gekomen. Door de jaren en de tijd is het wel duidelijk dat het nooit meer iets wordt en dat er ook geen contact meer zal komen. Voor iemand herkenbaar en/of tips om hier mee om te gaan?

5 likes

Ik heb dit wanneer ik mij verveel en denk wat als we weer terug bij elkaar komen. Ik probeer mij dan toch ergens mee bezig te houden omdat ik mij aan blijf herinneren dat dat toch niet gaat gebeuren. Het is meer het gevoel naar verlangen naar vroeger, misschien kan je dit weekend met vrienden uitgaan of iets anders leuks doen

4 likes

Ik heb veel leuke dingen gepland staan gelukkig. Ik zal eens in de gaten houden wanneer deze momenten zich voordoen. Waarschijnlijk zijn het inderdaad de momenten van verveling of als ik even niets doe.

1 like

Herkenbaar! Ik kan überhaupt heel slecht mensen los laten dus ik heb een heel rijtje aan mannen waarvan ik één keer in de zoveel tijd het ineens weer helemaal zie zitten terwijl ik heel goed weet dat het niks wordt. Geen idee hoe ik er mee om moet gaan eerlijk gezegd haha.

4 likes

Heb je anderen die je hierbij helpen of ondersteunen? Want het klinkt alsof je een vrij ongezonde relatie (afgaande op je eerdere berichten waarin je volgens mij vertelt dat hij je emotioneel mishandelde, misschien klopt dit niet) al lange tijd en ook in dit bericht aan het romantiseren bent. Het klinkt een beetje alsof je eindeloos in je eigen gedachtebanen kan blijven hangen van romantiseren. Zijn er af en toe mensen die je daarop wijzen of helpen er uit te komen? Het is niet denigrerend bedoeld, maar het romantiseren en nieuwe dingen afhouden (want dat zou je naar je ex doen verlangen) klinken allemaal best destructief en dat je eigenlijk niet echt de boel aan het afsluiten bent.

15 likes

Bedankt iedereen! Ik heb genoeg leuke dingen op de planning staan en, al zeg ik het zelf, een leuk leven met leuke en goede mensen om mij heen. Deze man is ook niet iemand waar ik lang mee heb gedate. Een paar maanden, maar wel intens. Het is ook niet op mijn initiatief geëindigd. Ik ben mij bewust dat de manier waarop het is geëindigd een reden kan zijn van dit gevoel. Ik ga vooral even stil staan bij wanneer ik dit heb en bewust iets anders doen. Wellicht kom ik er dan achter dat het misschien ook alleen op momenten zijn dat ik mij verveel @Maurice.

1 like

Herkenbaar! Afgelopen november is er een beginnende wederzijdse liefde patsboem uit mijn leven gestapt en hij zit ook nogsteeds mijn hoofd, ik vind het erg herkenbaar. Ik ga door met mijn leven, ben ook weer begonnen met rustig daten sinds een paar weken en ik weet het redelijk los te laten. Ik ben een week of 4 echt verdrietig geweest en heb mezelf daarna wel goed herpakt. Maar er gaat toch nog geen dag voorbij dat ik niet aan hem gedacht heb. Vannacht droomde ik alleen over hem en daar ben ik vandaag best verdrietig door. Heb het gevoel dat het enige wat ik kan doen écht mijn leven tot het volst leven en dat nieuwe herinneringen mijn herinneringen aan hem gaan overschaduwen. Daar houd ik me iig maar aan vast.

6 likes

Toch nog post gehad vandaag :joy:

34 likes

Beh ik vind het toch stom vandaag. Denk ook steeds boze dingen over mijn ex maar ga nu toch proberen om er een chille avond van te maken.

2 likes

Stomme commitment phobes ook :ok_hand:t3: Ik voel me echt zuur van al die zoetsappige partner slijmerij op instagram. Ga toch weg.

6 likes

Thanks idd!! Ja stom he. Trots op mezelf dat ik m’n eigen avond heb gered: ben extra NL les gaan geven, twee nieuwe lieve Afghaanse mannen en een Syrische jongen, veel woorden met ze geoefend en twee spelletjes gespeeld. Erg gelachen dus veel beter dan een stomme valentijnsdate anders was geweest!

28 likes

Ugh mijn ex komt zo zijn huissleutels inleveren en de gedachte dat ik hem dan nooit meer zie pff. Zit nu al te janken🫠

7 likes

Hoe is het gegaan?

2 likes

Lief dat je het vraagt!

Met spullen verdelen gaf hij aan dat hij nog een X bedrag zou willen ontvangen voor de spullen die wij samen hadden gekocht. Gisteravond zei hij uit zichzelf dat hij geen geld meer van mij hoeft. Voor de rest zei hij dat hij het moeilijk heeft (tsja) en zich vaak afvraagt wat ik aan het doen ben etc. blabla. En hij gaf aan dat ie het fijn zou vinden om af en toe nog met mij een koffietje te doen omdat ik zo #dierbaar voor hem ben. Tjsa, wat ik daar mee moet? Geen idee of dit allemaal zo slim is. Kan daar nog niet over nadenken want ben druk met :star: selfcare :star: en hij heeft een oorbel laten schieten ,ziet er niet uit. Dit dé pony onder de vrouwen als hun relatie uitgaat haha.

Ik weet niet zo goed hoe ik me nu moet voelen. Ben momenteel ook te moe om te denken.

21 likes