Het leed dat single zijn heet

Voor mij ook een reden om er amper iets over te delen.
Want als je wat deelt, wordt er volgende keer een spannend vervolg verwacht.
Bij vrienden die me met hoopvolle ogen aankijken naar een vervolg verhaal ben ik al lang gestopt met informatie delen.

6 likes

Ik ook!! Spreek hele podcasts in en ben ook beledigd als men niet invested genoeg is

10 likes

Bij mij ligt het er wel aan welke vriendinnen eigenlijk. Mijn beste vriendin is ook vrijgezel en wij delen echt ALLES met elkaar omdat wij op precies dezelfde manier dateten :joy: Maar heb ook vriendinnen die ik over de ene situatie wel vertel en over de ander niet. En ik vind het al helemaal irritant als ze ineens moraalridder gaan spelen, terwijl ik gewoon wil horen wat voor teringlijer het eigenlijk is

5 likes
  • Verwijderd
4 likes

Niet goed doorgelezen ik

2 likes

Nou niet helemaal 
 Naderhand echt niet fijn toch

2 likes

Jij bent echt aan het trollen of niet?

Heb je hem al een berichtje gestuurd? Dan kan ik niet helemaal uit je verhaal halen.

2 likes

Nee, ik heb hem direct na de date wel als eerst een bericht gestuurd en daarna niet meer!

2 likes

Ik snap het ergens wel naar hij kan hetzelfde denken. Iemand moet het initiatief nemen en als je dat niet doet terwijl je het wel leuk vond dan is dat toch zonde?

En het is ook geen wisselding van jij eerst na de date dus nu moet hij he?! Soms stuurt de een eerder of meer dan de ander.

Je gaat er nu vanuit dat hij je ghost en dit wordt dan weer een streepje erbij om bij een volgende keer of een andere date niet te reageren, terwijl het misschien niet zo is.

7 likes

Oh sorry had het begin gelezen laatste stukje gemist

3 likes

Ik zou het gewoon vragen, had het begin gelezen en dat klonk als een hele goed date. Misschien is hij zelf onzeker en denkt hij Cheesecake is aan zet. Misschien kun je vragen of hij weer wilt afspreken. Als hij nee zegt dan is dat vervelend maar ik vind duidelijkheid toch fijner dan geghost worden.

2 likes

Dat klopt helemaal, ik kan zelf inderdaad het initiatief nemen, alleen vind ik dat heel lastig, omdat ik nooit een positieve uitkomst heb gehad wanneer ik dit wel deed in dit soort ‘onzekere’ situaties vanuit de man. En hierna alleen nog meer onzeker werd.

2 likes

Jaaa had je berichtje ook anders opgevat, het was echt een perfecte eerste date!

Ja app hem aub

9 likes

Misschien heeft hij in het verleden soortgelijke ervaringen gehad waardoor hij nu ook de volgende stap niet durft te zetten
 ik zou ook ‘gewoon’ iets sturen, des te sneller weet je waar je aan toe bent. Als jij niet/slecht reageert kan je het hoofdstuk sneller afsluiten.

1 like

Ik vind het wel heel lief dat jullie @Cheesecake zo aansporen, maar ik heb ook de ervaring dat als ze niks laten horen dat het ook niks wordt. Zij had al als eerste geappt, dus die drempel is er voor hem niet. Maar prove me wrong @Cheesecake !

18 likes

Ja ik ben als persoon een stuk traditioneler daarin en vind het belangrijk dat de man de leiding neemt, voor mij voelt dat heel onnatuurlijk en niet wie ik zelf ben. Ik heb het hier ook met hem deeltelijk over gehad ivm onze culturele verschillen en hij gaf aan dat hij dit ook zo ziet. Wat hij ook enorm deed op de date zelf, vandaar dat ik meteen wel appte achteraf, omdat ik me gewaardeerd voelde en dit wilde laten weten. Dus ben zo in de war nu, omdat hij heel zelfverzekerd overkwam en een maand heeft gechased en nu opeens niks meer, dus ik twijfel of het echt daaraan ligt.

2 likes

Herkenbaar! Dan zou ik eigenlijk niet appen want stel dat hij echt echt die drempel heeft en het zo spannend vindt blabla dan klinkt dat als niet de leidende man die je zoekt. Ik snap dat het wel verwarrend is voor je!

4 likes

Aan de andere kant denk ik: wat heb je te verliezen? Je kan hem altijd even appen en vragen hoe zijn week/weekend was toch? Gewoon beetje laagdrempelig.

6 likes