Het leed dat single zijn heet

Oh dat had ik echt helemaal niet uit je eerste post gehaald op basis van dit

Dat kwam helemaal anders over dan.

Maar vind het oprecht naar voor je en heel klote dat je zo’n vreselijke relatie gehad hebt :slightly_frowning_face:

4 likes

Ja ik ben een volwassen vrouw en kan dit allemaal wel aan maar ik ben gewoon heel sad nu. We gingen in 2024 uit elkaar na 20 jaar samen waarvan 10 jaar getrouwd, hij had die andere vrouw vanaf het begin en
wat het niet beter maakte is dat mijn ex 3 maanden nadat we uit elkaar gingen de diagnose longkanker kreeg, daarom heeft de scheiding dus ook 2 jaar geduurd. Ex heeft nu eergisteren zijn meubels opgehaald en ik ga nu verven en zaterdag mn meubels ophalen maar ik voel me zo sad nu. Ik heb niks qua gereedschap of kennis over klussen ofzo. Was zo blij en trots dat ik erin geslaagd ben om zelf de rolgordijnen te verwijderen

9 likes

Hoe gaat het met het klussen deze week? Het is ook superspannend om dat soort dingen opeens alleen te moeten doen. Ik vond ook de gekste dingen die ik al 100x had gedaan samen opeens eng omdat ik niet gewend was om het alleen te doen. Terecht dat je trots bent! Je fixt niet alleen iets wat je niet eerder gedaan hebt maar ook dat je het in je eentje doet! :heart:

5 likes

Little late to the party maar het gaat best aardig, sadness en anxiety is nog wel aanwezig met tijden, samen met mijn moedertje (die ik gelukkig nog heb) hebben we vast het plafond geverfd in de kleur Singing sand van histor en zo’n twee weken terug hebben we mijn nieuwe (tweedehands) meubels opgehaald en heb ik m’n huisje zo goed mogelijk heringericht.

Ben best tevreden nu maar merk ik dat ik weinig eigen keuzes kan maken. Met ex gaat het niet goed, hij voelt zich erg ziek sinds een week of 4, houdt niks binnen en is steeds misselijk/spuugt. En hoe boos ik ook ben op hem voel ik toch een soort meelij. Tis erg dubbel allemaal, ik heb al besloten dat ik er iig nooit meer aan begin, les geleerd hier.

7 likes