Oh dat had ik echt helemaal niet uit je eerste post gehaald op basis van dit
Dat kwam helemaal anders over dan.
Maar vind het oprecht naar voor je en heel klote dat je zo’n vreselijke relatie gehad hebt ![]()
Oh dat had ik echt helemaal niet uit je eerste post gehaald op basis van dit
Dat kwam helemaal anders over dan.
Maar vind het oprecht naar voor je en heel klote dat je zo’n vreselijke relatie gehad hebt ![]()
Ja ik ben een volwassen vrouw en kan dit allemaal wel aan maar ik ben gewoon heel sad nu. We gingen in 2024 uit elkaar na 20 jaar samen waarvan 10 jaar getrouwd, hij had die andere vrouw vanaf het begin en
wat het niet beter maakte is dat mijn ex 3 maanden nadat we uit elkaar gingen de diagnose longkanker kreeg, daarom heeft de scheiding dus ook 2 jaar geduurd. Ex heeft nu eergisteren zijn meubels opgehaald en ik ga nu verven en zaterdag mn meubels ophalen maar ik voel me zo sad nu. Ik heb niks qua gereedschap of kennis over klussen ofzo. Was zo blij en trots dat ik erin geslaagd ben om zelf de rolgordijnen te verwijderen
Hoe gaat het met het klussen deze week? Het is ook superspannend om dat soort dingen opeens alleen te moeten doen. Ik vond ook de gekste dingen die ik al 100x had gedaan samen opeens eng omdat ik niet gewend was om het alleen te doen. Terecht dat je trots bent! Je fixt niet alleen iets wat je niet eerder gedaan hebt maar ook dat je het in je eentje doet! ![]()
Little late to the party maar het gaat best aardig, sadness en anxiety is nog wel aanwezig met tijden, samen met mijn moedertje (die ik gelukkig nog heb) hebben we vast het plafond geverfd in de kleur Singing sand van histor en zo’n twee weken terug hebben we mijn nieuwe (tweedehands) meubels opgehaald en heb ik m’n huisje zo goed mogelijk heringericht.
Ben best tevreden nu maar merk ik dat ik weinig eigen keuzes kan maken. Met ex gaat het niet goed, hij voelt zich erg ziek sinds een week of 4, houdt niks binnen en is steeds misselijk/spuugt. En hoe boos ik ook ben op hem voel ik toch een soort meelij. Tis erg dubbel allemaal, ik heb al besloten dat ik er iig nooit meer aan begin, les geleerd hier.
Hoe gaat het hier?
Dat elke single deze dagen het geluk mag ervaren van geen bed te hoeven delen met een plakkerige partner.
Dit zei ik vandaag nog tegen een collega hahaha.
Al heb ik vnv wel een date die blijft slapen maar goed is maar 1 nachtje ![]()
Op de bank gooien haha
Geniet ervan! Mijn date reageert weer eens niet
Ja is wel echt zo. Sterkte vanavond met je date haha. Al koelt het wel meer af vannacht, dus wellicht helpt dat.
Edit: ooh nee, het koelt vanavond helemaal niet af hahahah.
Heb geen dates meer en het is zo fijn omdat ik gewoon kan doen wat ik zelf leuk vind en geen rekening hoef te houden met daten.
Laatst vroeg iemand mijn nummer, was een stuk jonger dus goed om te weten dat ik nog ‘goed’ in de markt lig. Maar had er geen zin in eigenlijk.
Eens, hier ook geen dates of dating-app meer en wat een rust. ![]()
Tuurlijk ook momenten saai, leeg en zoeken hoe je leven en zelfwaardering dan wat schwung te geven, maar overall genieten.
Ben maar gewoon gestopt met daten, dus geen leed meer!
Tweede casual date ergens gaat eten?
0 stemmers
Ja! Ik heb dat laatst bij een eerste Tinder date gedaan terwijl ik net een paar uur de match had haha. Kan ook totaal verkeerd uitpakken maar deed het niet!! Inmiddels ca. 10 dates gehad en tot nu toe allemaal green flags.
Dus ja zou dat zeker wel doen! Helemaal bij een tweede date als je al wat van elkaar weet
Ik vind het zóoooo dubbel dat single zijn momenteel.
Ik zie aan de ene kant echt zo weinig toegevoegde waarde aan een man in m’n leven. Ik heb een leuke baan, een fijn woonplekje voor mezelf, leuke vrienden en familie en ik vermaak mezelf prima qua vrije dagen, leuke dingen en vakanties. Ik ben oprecht eigenlijk heel gelukkig. Echt geen zin dat iemand daar in gaat zitten stoorzenderen en me onzeker maakt ofzo. En ik vind echt 9/10 mannen oersaai.
Tegelijkertijd is het ook kut dat je alles in je eentje moet ‘dragen’. Als je iets kuts hebt meegemaakt, lig je wel in je eentje huilend in bed. Als je beslissingen moet maken, moet je dat altijd alleen doen etc. En ik mis aanraking ook wel echt hoor.
Wat bedoel je met casual?
Nia beide niet op zoek naar een relatie. Dat is al uitgesproken op de eerste date
Ah zo! Dan zou ik het zelf in die situatie denk ik niet doen maar lekker doen wat goed voelt voor jou! Veel dateplezier!