Het leed dat single zijn heet

Ik heb dit vorig jaar en alle opvolgende vakanties opgelost door via het reisbureau te boeken.
Ik geef aan wat ik wil en het budget en hun zoeken. Echt ik vind dit zoveel fijner, dus zeker een aanrader wat mij betreft.

5 likes

Ziek zijn, single en alleen wonen is toch zo vreselijk kut. Je voelt je al beroerd, de dag duurt zo vreselijk lang, verveel me de graftakke en heb elke serie wel voor de 4de keer uitgekeken. Het is zo eenzaam.
Gisteren midden op de dag maar een pammetje in geknald zodat ik in ieder geval een gedeelte van de dag onder zeil was.

11 likes

Ik snap je helemaal. Ben je inmiddels al beter?

2 likes

Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik blijf last hebben van mijn ex scharrel. Het is nu nu al bijna 2 jaar terug dat we aan het daten waren en 1,5 jaar dat het “uit” is, maar ik blijf er soms last van hebben. Komt ook doordat ik in zijn buurt ben gaan wonen en in hem echt vaak op de fiets of straat tegen kom. Met zijn nieuwe vriendin ook vaak. Vandaag weer. Hij doet ook altijd alsof hij mij niet ziet. Dat mag natuurlijk, maar ik vind het wel irritant.

Op een of andere manier blijf ik altijd te geobsedeerd en met pijn over ex scharrels. Ik blijf zijn vriendin ook maar opzoeken op de socials. Waarom??? Ik wil hem niet eens meer, maar ik mis gewoon het gevoel dat iemand je aandacht geeft en interesse toont. En gedumpt worden blijft zo pijnlijk.
Baal echt dat ik zooo lang in iemand blijf hangen. Hoe ga ik ooit een relatie beginnen als ik altijd een soort obsessie krijg met een date/vent.

4 likes

Wat vervelend! Lijkt me ook heel irritant om hem steeds tegen te komen!

En ik herken het wel een beetje ook. Ik heb nadat m’n relatie 3 jaar geleden uitging in het eerste jaar erna best wel veel gedate, vooral casual. En ik heb een groot deel van die gasten nog op Instagram. Geen idee waarom ook eigenlijk. Maar de meeste daarvan hebben inmiddels allemaal een relatie, wonen al samen met hun nieuwe vriendin en 1 is er zelfs getrouwd. En ondanks dat ik echt absoluut niks van ze wil, kan ik dat toch héél slecht hebben. Soort jaloezie ofzo. Terwijl ik het niet met hun wil, maar wel in het algemeen. En heb de serieuze afslag gemist blijkbaar de afgelopen jaren.

3 likes

Vervelend dat je dat gevoel ook nog hebt!

Ik voel me zelf altijd extra eenzaam dan, het lijkt een beetje alsof de enige manier van “helen van iemand” is met een nieuw iemand daten/verlief worden. Ik ga steeds dat zelfde riedeltje in, al heb ik niet veel serieuze scharrels gehad, ben ik gewoon niet zo goed in. Voelt een beetje als een mislukkeling in de liefde.

Maarja het komt wanneer je het niet verwacht he -,-

3 likes

Hahah ik háát die opmerking ook echt met heel mijn hart. Wordt volgensmij ook echt alleen maar gezegd door mensen die zelf nooit langer dan 3 maanden single zijn geweest.

9 likes

Fucking irritant, ik verwacht het nooit.

4 likes

Ik heb echt zóveel zin in seks, knuffelen, intimiteit, aanraking etc. Maar ik wil het niet meer casual dus nu is het al ruim 1,5 jaar geleden geloof ik :sob: echt zo kut. Ik wil gewoon het leuk hebben met iemand en dat dan wederzijds is.

13 likes

Godver door deze temperaturen heb ik echt behoefte aan seks maar momenteel geen dates of scharrels :sob:

7 likes

Herkenbaar. Feeld eergisteren en heb vanavond een date :joy:

4 likes

Ja vreselijk hè

1 like

Goed geregeld hahha

1 like

Ik kwam hier ook om zoiets te posten. Maar ik zit er net zo in als @lisaanna in de post boven jou: ik wil niet meer casual. Alleen heb ik aan een relatie nou ook weer geen behoefte dus dan maar niks hè :cry:

2 likes

Ik heb gisteren Hinge gedownload en ik vind het aanbod veeeel beter dan op Tinder
Ben benieuwd

2 likes

Haha ik ook! Heb ook veel panda punten.

1 like

Fwb? Ik heb een jaartje echt een hele leuke gehad!

2 likes

Dat valt voor mij ook onder casual. Heb het wel een tijd gehad maar het is niet mijn ding

4 likes

Echt als friends? Of gewoon fuck buddy? Wij waren wel exclusief, kookten en eten samen etc maar wilden geen relatie

Echt als friends wel. Al die vormen van seks zonder relatie te hebben zijn het voor mij gewoon niet. Alles aan die kant van de grens geeft mij niet het gevoel dat ik wil hebben. Een stukje intimiteit dat de seks voor mij echt fijn maakt ontbreekt dan altijd. En heb echt heel veel geprobeerd want ben al een eeuwigheid single.

5 likes