Meh ik voel me zo onzeker en verdrietig.
Ik was/ben een half jaar aan het daten met een jongen, laatst zei ie dat ie exclusief wilde gaan en dat eigenlijk in de praktijk ook al was. Ik had daar soms m’n onzekerheden over, maar dat was achteraf nergens voor nodig. We doen t verder wel rustig aan, omdat ie een lange relatie heeft gehad die m veel gekwetst heeft. Verder weet z’n moeder van me, ken ik veel van z’n vrienden enzo. Tegen een collega noemde hij ons een beginnende relatie.
En dan vandaag zegt ie dat ie zich weer verdrietig voelt over z’n ex. Dat voelt als zo’n klap in m’n gezicht en ik zeg dat ik me er onzeker door voel en dat ik het gevoel heb dat wat wij hebben minder is dan wat ie met haar had. En dan zegt ie alleen terug dat hij niet vergelijkt. Dat is toch totaal geen bevestiging? (Dit is over de app trouwens).
En nu voel ik me super verdrietig en ga ik zelf in een negatieve spiraal zitten met m’n gedachten. Dit is voor mij namelijk het eerste dat een beetje in de buurt van een relatie is gekomen en ik ben al 29. Ik voel me echt gefaald in de liefde. Met die jongen voelde het oprecht en liefdevol, maar nu voelt het alsof dat het niet was. Alsof dit minder is dan wat hij gekend heeft, dat ik niet goed genoeg ben.