Het leed dat single zijn heet

Ik heb ook een lonely dag. Mijn vriendinnen zijn op dubbeldates en gaan lekkere weekendactiviteiten doen met hun vriendjes, zijn happy met hen, maken toekomstplannen. Ik wil ook verliefd zijn en op zondag lekker arm in arm wandelen en daarna samen koken en kneuterig doen. Mehhhhh!

Edit: en yep ik ben terug in dit topic, het single leven gaat niet altijd over rozen

4 likes

Ook ik kan wel een knuffel gebruiken
Van wie krijg ik er 1 ?

1 like

Ik wil hier eigenlijk niet meepraten want ik vind het wel prima om single te zijn. Maar als ik dan denk aan de toekomst, dan vraag ik me af of ik wel ooit een relatie krijg.

4 likes

giphy

jaaa ik ook meh

Ik ben de laatste tijd wel vrij oke met hoe het nu gaat (toch tegenover enkele maanden geleden) maar zondagen blijven vaak zo saai alleen…
Heb wel een leuke jongen leren kennen maar nog lang niet in een fase dat we samen melige zondagen hebben, komt ook niet vaak tot daar bij mij

Sterkte! Verwarrende tijd altijd zo’n begin van single zijn. Zeker met zo’n bericht. Neem je tijd en ik hoop dat je omringd wordt door lieve vrienden en familie op momenten dat jij daar behoefte aan hebt!

1 like

Denk dat dat voor hem ook een beetje coping is. Zijn relatie is uit, hij is plots weer single, hij denkt dat het goed gaat met jou en jij weer happy gaat daten. Een kat in het nauw maakt rare sprongen.

5 likes

Ik vind dit niet zo raar eigenlijk? Dat hij op een dating site zit, kan ook zijn om zijn ego een beetje uit te deuken nadat jij het uit hebt gemaakt. En misschien denkt ie dat ie toch verder moet, maar zou hij het liever anders zien. Beide kunnen toch waar zijn? (Dat ie je terug wil en dat ie actief is op een dating app).

2 likes

Maar wat bedoel je precies te zeggen? Denk je dat hij tijdens jullie relatie ook al actief was op dat dating platform?
En als ik de tijdlijn goed begrijp heb je het afgelopen vrijdag uitgemaakt, en dan denk ik ā€˜dagenlang op je inpraten’, wanneer was dat dan? Dit weekend neem ik aan. Ik weet natuurlijk niet wat er allemaal speelde tussen jullie, maar in de paar dagen dat het uit is kun je misschien nog niet van iemand verwachten van zijn acties en emoties consequent zijn. Ik zou me er niet zo veel van aan proberen te trekken, jij hebt het uitgemaakt en wat hij zegt over hoe jij nu verder moet is niet zo relevant. Misschien is contact verbreken een optie? Want wat heb je er nu nog aan om van hem te horen?

3 likes

Ik zou voor je eigen sanity hem inderdaad blokkeren op WhatsApp als hij geen normale dingen kan sturen.

2 likes

Zoals Pabbles idd zegt, kies voor je eigen welzijn en blokkeer die handel. Je bent echt geen slecht mens als je dat doet en al helemaal niet als er vervelende dingen gezegd worden. Geen zorgen maken om wat hij denkt of wat zijn moeder denkt. Jij gaat voor.

2 likes

Als je hem gelijk blokken te drastisch vindt, kun je misschien eerst waarschuwen? Dan zeg je dat je zijn berichten van de laatste tijd als vervelend hebt ervaren, en dat je de komende tijd danwel überhaupt geen contact meer wil. En dat je hem zult blokken als hij dat niet kan respecteren.

2 likes

@VelvetTeddy Ik ben het eens met @Freya. Dit is geen ok gedrag van hem natuurlijk, en ik snap dat het jou raakt en kwetst. Een relatie verbreken is al moeilijk genoeg, je voelt je vaak al slecht, dus het is niet leuk als iemand dan naar reageert.
Maar anderzijds begrijp ik hem ergens ook. Op momenten dat ik gedumpt ben deed ik soms ook echt ā€˜rare’ dingen, omdat m’n ego zo gekwetst had, omdat ik de ander pijn wilde doen zoals hij mij pijn had gedaan, omdat de emoties me inneens teveel waren. Ik ben ook wel eens heel snel op Tinder gegaan, omdat ik me zo slecht voelde over mezelf en ik op zoek was naar snelle bevestiging. Misschien is hij wel bang dat jij al lang en breed verliefd bent op een anders en lukt het hem gewoon niet om daar op een ā€˜goede’ manier mee om te gaan.
Chique? Nee, absoluut niet. Moet jij dat dan maar accepteren? Nee, ook niet. Als hij jou blijft lastigvallen zou ik inderdaad ook het contact verbreken. Maar opzich kan een beetje compassie en begrip ook weer geen kwaad.

4 likes

Bweh ik ben de onzekerheiden van daten en single zijn zo zat aan 't worden. het niet weten waar je aan toe bent, waar het heen gaat lopen, wat hij van je vindt, hoe lang het gaat duren voordat je je echt op je gemak gaat voelen bij hem…

geef mij maar gewoon weer elkaar al jaren kennen, insider jokes hebben en totaal tevreden zijn met elke avond samen op de bank of in bed te liggen <3

Wow pf, krijg een naar gevoel van zulke acties. Succes daarmee

Wow, dat gaat echt veel te ver! Slim dat je alles hebt verandert! Dit is echt een actie waarvan ik zou overwegen aangifte te doen. Belachelijk!

1 like

Wat? Dit is echt grensoverschrijdend op zoveel manieren! Ik hoop dat je je nog wel veilig voelt, als er zo’n inbreuk is gedaan op je privacy. Echt supergoed dat je hem hebt geconfronteerd! Dapper!

Ik heb zo onwijs veel werkstress op het moment en iemand heeft die emmer net nogal laten overlopen. Nu zit ik in een mega drukke trein onderweg naar huis, op het trapje en ik ben zo onwijs moe en klaar met alles. Dit is echt zo’n moment dat ik heel graag een vriend zou willen hebben om tegen hem aan te kruipen/te bellen/bij uit te huilen.

Wel een shout out voor mn moeder die mijn uitbarsting net opving though…

7 likes

Lief, dank je wel. Het is inmiddels wel weer wat gezakt gelukkig. Zit inmiddels in ieder geval op een normale stoel. :sweat_smile: