Niks moet natuurlijk, maar ik heb echt geen zin om weer te moeten daten over een tijdje. Ik vond 5 jaar geleden tinderen, chatten en dan een eerste tinderdate wel leuk, maar als ik daar nu over nadenk word ik gewoon al chagrijnig van het idee. Dat stomme geswipe, die stomme gesprekjes, die eerste dates waarbij je thuiskomt van pff zonde van mn tijd. En nu werk ik ook nog eens dus geen idee hoe je dat moet combineren, ik ben laat thuis en moet 22u richting bed.
Heb nu nog totaal geen behoefte om op dating apps te zitten hoor, maar weet dat het na een tijd wel weer opkomt, maar ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen. Eerst moet het vertrouwen in de mens (man) terugkomen denk ik ook, naast de zin.
edit: lijkt me gewoon chill om die hele eerste periode/weken over te slaan. Dat je gewoon vertrouwd met elkaar bent en je je niet hoeft af te vragen of er een 2e/3e date komt enzo en of hij wel terugappt en al die andere onzin.
ik merk dat het nu beter met mij gaat en ik er geen behoefte meer aan heb om âte kijken hoe de single markt waar ik me tzt op ga begeven erbij staatâ 

Beetje van alles.