@hatsemeflats ben ook wel benieuwd naar hoe dat gaat als dominee. Heb even gegoogled naar de exacte betekenis omdat ik besefte dat ik maar vaag wist wat de functie precies inhield. Behalve dat een dominee mensen trouwt, haha. Met wat voor opleiding word je dat? Ben je zelf ook actief in de kerk? Ik begrijp dat je dan toch voor een protestantse kerk predict e.d. maar zijn jullie dan een soort priesters? (Om een beetje on topic te blijven): moet je toekomstige relatie aan bepaalde eisen voldoen?
@Eddie haha, wat voor relaties heb jij gehad dat je steeds verlangt naar het single zijn? Partners die een te groot gedeelte van het bed innemen of steeds al het eten opeten ofzo, lolš Denk dat meer mensen het uiteindelijk toch fijner vinden om met iemand te zijn dan zonder en er daarom vanuit gaan dat iedereen dat wil. Ben ook nog nooit iemand tegengekomen die absoluut geen partner wilde en gewoon een toekomst alleen voor zich zag. Latrelaties vind ik ook wel een voorbeeld van veel zelfstandigheid willen maar toch ook een beetje behoefte aan een partner in je leven.
@Twijfelaar wat doet dat besef met je? Hoeft niet per se super grote impact te hebben, maar vind je er wat van of lukt het je om het snel naast je neer te leggen?
@Dombo echt he, je gaat echt denken dat er iets mis is. Er is ook maar weinig goeds dat niet-single mensen erover kunnen zeggen, hahaha. Hopelijk valt het kerstdiner mee en gedraagt men zich niet al te klef. En anders stort jij je gewoon op het eten en de drankš
). Ben het wel eens met 

maar ik kom echt wel een keer iemand tegen waarmee dat wel zo is en anders niet! In mn eentje ben ik ook gelukkig