Ik wil even wat toevoegen, ik denk zeker niet dat je vanwege je overgewicht de liefde bent misgelopen. Er zijn zat mannen die niet op “dik” vallen, maar ook zat mannen die niet op blond vallen, of op dun of etc. Ik neem aan dat jij ook niet op elke man valt? Voor de een is een surfdude met een hawaii blouse mister perfect, en voor mij is dat bijvoorbeeld dan Valerio Zenno. En zo is dat andersom bij mannen ook. Soms was ik ook wel eens onzeker met uitgaan, omdat die ene jongen niet naar mij keek, en wel naar een slanke vriendin bijvoorbeeld. Op zulke momenten vroeg ik mij dan af of ik hem eigenlijk wel knap vond, en of ik hem uberhaupt had zien staan als dat eerste mij niet was opgevallen.
Verder dacht ik ook verder na, hoevaak ik wel niet iemand stiekem zat te checken omdat hij knap was. Er zullen ook zat mannen zijn die dat ook bij jou gedaan hebben, alleen dan minder opvallend.
Het is een beetje onsamenhangend, en kan het niet echt goed verwoorden. Maar wat ik wil zeggen is dat het echt niet allemaal zo zwart/wit is als hoe het lijkt. Ik weet zeker dat er zat mannen zijn die wel denken van “damnn” maar het niet durven uitspreken, want verlegen. Er komt echt heus wel iemand op je pad die jou echt helemaal geweldig vind, en je ook nog eens heel gelukkig maakt.
Head up, je mag er echt wezen

ik merk dat het nu beter met mij gaat en ik er geen behoefte meer aan heb om ‘te kijken hoe de single markt waar ik me tzt op ga begeven erbij staat’