Het legpuzzel-topic

Dat is een leugen haha! Deze heb ik vorig jaar gedaan en was zo gefrustreerd door dat mega zwarte vlak, echt niet te doen. Maar hij is zo mooi om te zijn.

1 like

Zou er mee terug gaan of anders een mail sturen naar de leverancier…

Wat balen zeg, ga je ermee terug?

Daar is bij de fabriek gewoon iets flink mis gegaan. Kan geen toeval zijn dat precies al die stukjes missen haha

Vandaag 10 uur gepuzzeld :ok_hand:t3:

18 likes

Ohh deze vind ik echt heel leuk. Heb je misschien een linkje?

Het is deze, maar ik weet niet of die makkelijk te krijgen is. Heb hem zelf via marktplaats gekocht namelijk.

1 like

Hahah ja, zoveel zwart, niet te doen! Maar voor mensen die van een enorme uitdaging houden is het wellicht een aanrader :joy:

1 like

Ik ga op zoek. Dank je!

Ik heb inmiddels een flinke collectie aangelegd, ik ga er weer een paar verkopen denk ik.
Ik ben nu met een Wasgij bezig die echt best lastig is, meestal gaat dat toch wel sneller dan nu haha.

https://www.neverlandshop.nl/de/disney-puzzels/10629-puzzel-the-artist-s-desk-pixar.html In de krochten van het internet deze winkel nog gevonden die de puzzel verkoopt!

4 likes

Oooh wat een leuke puzzel is dit!

1 like

Nederlandshop is ook een prima winkel :+1:t2:

Thanks! Goed gevonden. Niet meer op voorraad helaas.

Ah dat is jammer… vanmiddag hadden ze het nog wel.

:slight_smile:

6 likes

Deze vandaag afgemaakt, ging super snel, had ik niet verwacht met die achtergrond

Door met de volgende, na 2 x 500 gedaan te hebben nu voor de 1000 en dan binnenkort maar puzzels uitwisselen met een vriendin

13 likes

afbeelding

Ik had eerst niet gezien dat het van die vreemd gevormde stukjes waren.

34 likes

Wat een leuke zeg

1 like

Deze had ik ook eentje van de week! Was even wennen, maar vond het uiteindelijk wel leuk.

1 like