Wauw, hoe kom je aan deze puzzel?
Goedkopepuzzels.nl
Het merk is Eurographics.
Ik heb er ook nog een van John Lennon.
Volgende project als ik weer een paar dagen vrij ben.
Hier is het linkje.
Als ik op die webshops kijk dan wil ik echt bijna alles
Ik heb gisteren weer een That’s Life gelegd en heb nog 5 puzzels in de kast liggen. Heb deze 5 allemaal van ons mam geleend dus vind ze niet mega boeiend, maargoed het vermaakt met een film op de achtergrond.
De doos van een That’s Life puzzel is echt te klein om fatsoenlijk in te grabbelen trouwens.
Ik ben momenteel bezig met deze puzzel:
En ik heb zojuist deze puzzel bij de lokale boekenwinkel gekocht:
Ik moet mezelf goed vermaken de komende weken én ik had een financiële meevaller dus ik heb mezelf deze twee cadeau gedaan. Flinke uitdaging, want ik doe meestal 1000 stukjes, en heb pas een enkele keer 1500 gedaan. 2000 nog nooit.
Ik sta momenteel op het punt om deze te kopen, ondanks het feit dat ik al een maand lang geen enkele puzzel meer gelegd heb. Vond de prijs zo erg meevallen voor een Ravensburger.
Haha ik vind het juist wel een interessante uitdaging! De vorm van de stukjes is natuurlijk wel heel verschillend dus daarmee kom je denk ik best een eind.
Ik heb contact gehad met jumbu eu, ze sturen mij een nieuwe puzzel naar mij op! Heel netjes geregeld.
Haha ik wil heel graag, maar alle andere leuke puzzels zijn momenteel niet leverbaar en ik ben te gierig om verzendkosten te betalen.
Als iemand hier weet hoe ik alleen puzzels kan zien die wél leverbaar zijn dan hoor ik dat graag!
Ik heb een illustratie gemaakt en deze als puzzel laten afdrukken! Ben heel benieuwd hoe die wordt. Ik heb nu al vriendinnen die hem ook willen hebben! Jammer dat ze dit soort dingen niet doen bij Drukwerkdeal oid…
Die van Tangled heb ik ook gemaakt! Vond hem erg frustrerend. Was ook mijn eerste puzzel waar ik mee begon, wellicht niet z’n goeie keus geweest haha. Als ik er te lang aan zat zag ik soms geen kleuren verschil meer.
Heeft iemand wel eens een 3D puzzel gemaakt? Hoeveel stukjes is een aanrader voor een ‘beginner’?
Ik heb deze twee net besteld via eBay. Wilde ze echt al zo lang hebben en kon ze nu alleen daar nog vinden:
Bij fotopuzzel . nl
Ja die. Dat klinkt niet alsof dat iets voor mij is…
Doordat ik nu thuis zit, weer aan puzzelen geslagen. Deze van de week met mijn zus gemaakt.(Jan van Haasteren-950 stukjes)