Nou de kruidenpuzzel is al af haha
Heel leuk deze! Ik ga ‘m ook zoeken.
En de volgende uit folie gehaald! Stiekem tussendoor met werk wat hoekjes proberen te verzamelen.
Wat doen jullie trouwens tijdens het puzzelen? Podcast/audioboek luisteren of serie kijken?
Ik ben van de week begonnen met Harry potter te luisteren via (stories.audible.com, kan je gratis geselecteerde ‘kinder’ boeken luisteren) en vind het zooo chill. Daardoor echt zin om weer verder te gaan haha.
Leuke puzzel! Lijkt me wel lastig met al die donkere kleuren.
Ik luister zelf meestal een podcast of luister muziek. Maar (gewoon) bellen en puzzelen vind ik ook wel heel chill.
Vergeleken met Beauty and the beast vind ik dit heeeel licht hahaa. Heb echt zin in deze puzzel en ben blij dat Beauty and the beast in de doos kan
Had even terug gezocht in dit topic en jeetje ja oke dan is dit wel wat beter idd! De lucht lijkt me van die Belle puzzel echt vreselijk. Volgens mij ben je dan alleen maar lukraak aan het proberen.
Dat viel wel mee eigenlijk! De lucht was dus het stuk wat nog moest gebeuren en heb daar maandag middag bijna de hele middag over gedaan. (tussendoor wel pauze omdat mijn rug pijn begon te doen). Heb eerst alle stukjes gesorteerd op kleur blauw, op wolk en die gekke paarsige kleuren en daarna ging het wel redelijk oke. op die ene hele grote wolk na. Dat was echt even puzzelen
Podcast luisteren inderdaad, of series kijken waar niet m’n volledige aandacht voor nodig is, of gewoon muziek luisteren. Heerlijke ontspanning!
Podcasts voornamelijk. Audioboek ook soms en ook wel eens een serie of film, maar dan moet het wel 1 zijn die ik met een half oog kan volgen, anders gaat het puzzelen niet vooruit of begrijp ik het verhaal niet meer, omdat ik bepaalde stukken gemist heb . Ook heel vaak YouTube.
Oeh waar heb je deze besteld?
Mooie puzzel!
Ik luister eigenlijk altijd wel een podcast tijdens het puzzelen. Het liefst de Eeuw van de Amateur haha. En ik bel soms ook met een vriendin tijdens het puzzelen. Series kijken en puzzelen lukt me absoluut niet haha.
Oh en ik heb ook wel eens gewoon de tv aanstaan als achtergrondgeluid. In volledige stilte puzzelen vind ik niks
Ge-wel-dig
Wat een goeie tip van die luisterboeken zeg! Stephen Fry
Ik ga vandaag of morgen naar de kringloop om mijn eerste puzzel te halen. Ben heel erg benieuwd hoe ik het ga vinden!
Ik luister ook podcasts of audioboeken inderdaad. Soms ook gewoon muziek. Of afleveringen fan Friends (die ken ik toch uit m’n hoofd dus heb ik het beeld niet bij nodig, haha).
Mijn puzzel van 3000 stukjes is al een tijdje af nu, maar er missen er twee Mogelijk in de stofzuiger verdwenen, maar geen zin om de zak leeg te gooien en te onderzoeken (want: spinnen enzo). Dus ik heb ze nabesteld, dat kan bij educa blijkbaar. Wel vier tot zes weken levertijd dus nog even geduld
Maar heb zin om verder te gaan met een nieuwe puzzel, dus morgen maar een houten plaat van zolder vandaan vissen om die op te maken zolang de 3000 min 2 stukjes puzzel nog op de tafel ligt.
Ik wil niet weten hoeveel uren ellende er al in deze puzzel zitten. Deze was toen ik een puzzel wilde kopen een van de weinige die nog te koop was. Trap er niet in.
Wow en dan ook nog op een zwarte ondergrond maken!
Ja zo werkt het inderdaad. Je moet tellen van links naar rechts en van boven naar beneden. Dus dan krijg je bijv. A36 B12 (a=links naar rechts, b=boven naar beneden) voor één stukje.
Vraagje, woensdagochtend heb ik de flowpuzzel besteld op hun site. Wel een orderbevestiging gekregen, maar sindsdien niets meer van vernomen. Ook niet binnenkregen dus. Heeft iemand van jullie hem ook/daar iets besteld en hoelang duurde het toen?
Heb gisteren een berichtje gestuurd naar fb en insta, niets gehoord. Maar ik wil puzzelen