Weetje wat ik echt gek vind aan die sorteer bakjes? De bovenste rij heeft nooit een deksel. Dat verbaasd mij en frustreert mij een beetje haha.
Volgens mij is het gewoon van links naar rechts altijd A en dan van boven naar beneden altijd B
En het cijfer komt dan overeen met het stukje.
Bv A33 B 27 is dan ergens in het midden
Als je het voorbeeld neemt als het aller eerste stukje links boven dan altijd A1B1
Wauw snel! Was hij toen ook al zo goedkoop?
Misschien een gekke vraag, maar is er iemand in Tw.ente die puzzels wil ruilen?
Heel mooi! Waar koop je puzzels van dit merk?
Volgens mij is dit merk op best veel plaatsen te koop. Sowieso bij bol.com (normaal in ieder geval, het kan zijn dat door de grote vraag nu het aanbod beperkter is). Ik heb hem zelf bij een boekenwinkel gekocht.
Toch nog de Artist Desk puzzel kunnen bestellen!
Spellenrijk heeft veel puzzels van Gibsons!
Ik heb deze gekocht bij Kruidvat vandaag, ben erg benieuwd want lijkt erop alsof 80% van de stukjes hetzelfde eruit zien zin in
Ik heb van het weekend deze gemaakt
Het is dus een escape puzzel. Het plaatje op de doos is dezelfde ruimte als die van de puzzel alleen dan op een ander moment dus zijn er een aantal verschillen en er zitten 8 raadsels in die je moet oplossen om tot de clue te komen.
Ik vond het echt heel erg leuk om te doen! Ook omdat het puzzelen echt een verrassing was. Heb geen foto gemaakt van de puzzel want dat zijn spoilers. Maar wel een aanrader dus
Heb er ook net eentje van besteld. Ben erg benieuwd. Denk dat mijn vriend dit wel heel erg kan waarderen
Ok, ik heb dus zojuist 1 puzzelstukje teruggevonden in de badkamer. Ja, de badkamer. Heel benieuwd wanneer de nabestelde stukjes aankomen…
Nog steeds in afwachting van m’n Flow puzzel en hun klantenservice, maar nu ik eindelijk vrij ben van werk wil ik echt graag puzzelen. Dus heb voor in de tussentijd maar een wat kleinere puzzel gekocht, vanavond lekker sorteren
Oh, ik ben ook weken geleden aan een Van Gogh begonnen. Hij is nog steeds maar voor 1% ofzo gemaakt