Het legpuzzel-topic

Ik heb ook een puzzelmat. Wel tevreden van, de stukjes blijven goed liggen. Als je nog niet heel veel stukjes hebt gelegd, kunnen ze wel wat verschuiven, maar ook dat valt wel mee. Ik weet niet of er heel veel verschil zit tussen de verschillende merken, het lijkt me allemaal redelijk hetzelfde. Ik zou wel aanraden van het doek eens te strijken (met keukenhanddoek ertussen) voor je begint, zodat hij geen kreukels meer heeft.

Enige nadeel vind ik dat het best een lomp ding is om weg te leggen. Ik woon heel klein, en het blijft een onhandig formaat. Ik heb na mijn aankoop ook foto’s gezien van planken die je kan dichtklappen en dat is wel een stuk praktischer om bv. onder je bed te leggen of achter een kast ofzo.

1 like

Oh god is dit een puzzel met allemaal ballonnen? Ik heb ooit zo een gemaakt. Trauma’s.

Nee, met de beroemde brug van Praag

2 likes

Morgen staat op een markt hier in de buurt een puzzelkraam, ik heb er nu al zin in. Ik heb nog wat verjaardagsgeld dus ga er een paar leuke uitkiezen!

4 likes

kruidvat

Vanaf dinsdag wasgij puzzels bij Kruidvat voor de liefhebbers

2 likes

Wie herkent dit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Kwam dat stukje ook tegen, in de Happiness geloof ik? Maar ik puzzel vaak met een podcast aan dus dan gaat dit niet helemaal op, haha.

Eindelijk klaar met deze!

15 likes

Waaauw prachtig!! Was zeker heel moeilijk?

Bij Kruidvat!

1 like

Ja echt lang aan gezeten. Al die kleuren leken op elkaar :joy:

1 like

Van het weekend deze snel gemaakt, 500 stukjes en van Ravensburger.

9 likes

Kruidvat heeft weer allerlei verschillende puzzels in de aanbieding!

1 like

Van de kringloop en zowaar compleet!

16 likes

Weet iemand wat de kwaliteit is van de That’s life puzzels?
Laatst een gekocht van King - funny comics en dat was echt drama, heb hem niet eens afgemaakt.

Momenteel met een Disneypuzzel bezig. Erg leuk!

Dit is de vorige puzzel die ik gemaakt heb.
Gibsons 1000 stukjes. Goede kwaliteit :slight_smile:

11 likes

Ze zijn wel beter dan die van King, die vond ik ook echt drama.
Dacht eigenlijk dat King altijd zo was? Maar die van Disney is wel goed? Of is die niet ook van King?

Ik heb laatst een puzzel van 5000 stukjes bij een kringloop gevonden. Lijkt me wel leuk voor een keer. Alleen nog even bedenken waar ik hem kan neerleggen.

2 likes

Oke, dan ga ik die eens proberen.
Ik heb inderdaad de disneypuzzels van King, echt een enorm verschil met de andere King puzzels…
Ik zal proberen morgen een foto te maken van het verschil.

1 like

Ik vind that’s life puzzels heel fijn liggen! Heb er al heel veel gekocht en gemaakt

1 like

Het verschil

Oh wow groot verschil ja!

1 like