Ik vind altijd dat de puzzels van King van die nare platte stukjes hebben. Gek genoeg zijn de Disney-puzzels van King wel van wat betere kwaliteit.
Ik heb op Marktplaats vier Van Haasteren-puzzels kunnen kopen voor ongeveer de helft van de nieuwprijs. Merk dat ik die puzzels en de Wasgij toch het leukste vind om te maken!
Ik heb deze in 3000 stukjes besteld, leuke uitdaging voor de komende weken. Ik heb nog nooit groter dan 1000 stukjes gemaakt, ben benieuwd hoe lang ik erover ga doen!
Ik vind die van Wasgij zo heerlijk om te maken <3 Heb er dit weekend weer een af. Deze was lastiger dan normaal vond ik! Maar wel weer heel leuk.
Wat lijkt dat een handig ding waar je op puzzelt! Is dat het ook?
Ik heb hem ook, ik vind het wel fijn om hier puzzels op te maken, dan kan ik het wat makkelijker aan de kant leggen wanneer nodig.
Precies wat ik dacht, haha! Ik heb zo’n puzzelmat gehad, zo een die je oprolt, maar de stukjes bleven steeds achter die stof haken bij mij. Vond dat helemaal niet fijn in gebruik.
Ja love mijn Porta puzzle.
Kan hem zo onder de bank schuiven.
Wat een mooie met zoveel dieren!
Wat een leuke!
Wat een geweldige puzzel.
Deze heb ik ook gisteren besteld. Ook 3000 stukjes.
Ben nu nog bezig met een puzzel van 3000 stukjes.
Ja hij is echt leuk.
Nu een Jan van Haasteren (vrijdag de 13e)
Van de week een mooie Gibsons kerstpuzzel gekocht van 1000 stukjes.
Welke puzzel is dit juist? Ik heb al gezocht maar vind hem niet…
Wil hem mij ook aanschaffen
Bedankt voor je antwoord. Ik had deze wel al voorbij zien komen maar ik dacht “nee dat kan hem niet zijn want ik zie de dieren niet.” Niet over nagedacht dat dat juist de bedoeling is van een Wasgij puzzel…
Iemand ervaring met een escape puzzel? Zo ja, wat vond je er van?
Ik vond het niks.
Onduidelijk wat je nou aan puzzels had en wat de raadsels waren.
Enige leuke was het wasgij idee ervan qua plaatje.
Wij zouden hem niet opnieuw doen