Heb deze leuke net opgehaald via de lokale weggeefhoek! (Alleen rechtsboven vind ik niet zo, maar kan ik altijd weer weg geven). zijn echt hele oude puzzels ook.
Jaa! ik vind hem ook echt heel tof. Ook heeft iemand het aantal cm er op geschreven, is echt precies het handschrift van mij pa. aka oude timmermans handschrift haha. Hij is ook helemaal gek van treinen. dus misschien maak ik die wel voor hem.
Vind puzzelen zelf hartstikke leuk, maar aan dat uit elkaar halen heb ik toch een grafhekel
Wow, was die niet heel lastig met al die lichte stukjes? Goed bezig!
Zo wat een naaierij jongons
Ik heb veel van die thatâs life puzzels. Nu zie ik in het intertoys boekje âwacky worldâ staan. Dit zijn letterlijk dezelfde puzzels maar dan voor 9 euro per stuk ipv 4! Afzetters
Grotere tafel kopen
Nee misschien een grote houten plaat die je erop kan leggen ofzo? Ik dacht eerst ook aan een canvas maar die blijft dan denk ik niet mooi plat liggen.
Ik puzzel wel eens op de grond dan haha, maar echt lekker voor je rug/nek/knieën is het niet
Ik was zelf van plan om het grootste canvas (75 bij 115 cm) bij de action te kopen, mijn puzzel van 2000 stukjes zou daar op moeten passen.
Je moet alleen dan even wat latjes wegzagen.
Edit: sorry ik las niet goed, hij past niet op je tafel⊠Dan vrees ik dat het een nieuwe tafel wordt
wellicht kun je nog een mooie op de kop tikken bij een kringloop of marktplaats! Scheelt het misschien ook weer in centjes.
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd weinig zin heb om te puzzelen, maar ik mis het wel ontzettend. Tegenstrijdig.
Ik zou zeker een bericht sturen naar bol. Is het via bol zelf of zoân externe verkoper?
Godallemachtig deze is ook eindelijk af. In het voorjaar al aan begonnen. Hele zomer niet gepuzzeld en twee weken terug weer tevoorschijn gehaald. Achteraf wel leuk, maar toch iets te donker denk ik.
Wat grappig om te zien dat Jan van Haasteren-achtige puzzels bij de meesten favoriet zijn! Hier ook een fan
ik heb hem toevallig vandaag meegenomen bij kruidvat. samen met die timetraveller. zag ze vorige week maar kreeg ze niet uit mijn hoofd.
Moeilijke zijn af en toe tussen door ook wel leuk!
Ben al een hele tijd met deze bezig.
Erg moeilijk. Nog nooit zoân moeilijke puzzel gemaakt.
Wel een uitdaging.
Ik heb gister een legpuzzel gekocht bij de kringloop en de vorige eigenaar heeft de randstukjes met de lucht aan de achterkant genummerd
Ik vind altijd dat de puzzels van King van die nare platte stukjes hebben. Gek genoeg zijn de Disney-puzzels van King wel van wat betere kwaliteit.
Ik heb op Marktplaats vier Van Haasteren-puzzels kunnen kopen voor ongeveer de helft van de nieuwprijs. Merk dat ik die puzzels en de Wasgij toch het leukste vind om te maken!