Die heb ik ook. Elke jaar koop ik de nieuwe Disney kerst /oud en nieuw versie
Nou ik heb er dus 1 van de Action gekocht, 1000 stukjes, maar ik weet niet of dit iets voor mij is hoor. Heb er nu 2 keer een uur aan gezeten en heb nog niet eens de randen af. Is dit iets waar je beter in kan worden of mis ik inzicht?
Op zich is het niet erg als ik er lang over doe, maar ik ben erg ongeduldig en ik merk dat het me langzaamaan begint te irriteren haha
Ik denk altijd dat ik van een uitdaging houd maar al snel blijkt dat dat dus echt niet zo is Maar ja, moet toch af hè.
Zo ging het bij mij in het begin ook. Ik merk bij mezelf wel dat ik er steeds sneller in werd. Misschien creëer je dan wel meer inzicht naarmate je er langer mee bezig bent?
Hahahaha😂
Bij bol.com is er vandaag op veel puzzels korting. De korting is niet geweldig, maar korting is altijd fijn als je bijvoorbeeld al een tijdje een bepaalde puzzel op het oog hebt. Ik houd me even in, want ik heb al genoeg andere aankopen op de planning staan.
Die is leuk!
Ik heb afgelopen weekend twee puzzels gekocht bij Boekenvoordeel, waren er twee voor €10,-. Vond de afbeeldingen niet super (beetje cartoonachtig) maar de kwaliteit is wel goed. Misschien een tip voor degenen die ook van zo’n stijltje houden!
Die heb ik even terug ook gemaakt, leuk!
Vandaag deze gemaakt: een that’s life supermarkt puzzel. Vind That’s life erg leuk, soort low budget jan van haasteren want maar 3 euro per puzzel
Voor de liefhebbers van jan van haasteren. Deen heeft ze voor 10 euro liggen.
In ieder geval die van de rollerdisco en de luchtballonen in 1000 stukjes en een aantal van 500 stukjes.
Mijn mams belde gister snel even op.
Luchtballonen krijgt mijn vriend voor kerst
Ik moest mijn puzzel snel afmaken, want ik heb de ruimte aan tafel nodig vanaf morgen. En ik mis een stukje 🤷
Haha misschien wat gek. Maar ik heb een tijdje zitten zoeken waar het stukje dan mist. Maar kan hem niet vinden. Verder niet heel relevant. Vervelend wel!
Is er iemand die een wasgij of een jan van haasteren puzzel wil ruilen tegen mijn wasgij?
Ik heb deze net afgerond, maar ik kan natuurlijk geen foto maken van het eindresultaat want dan verklap ik de puzzel al!:
Op de onderste punt van de boot (links onderin van de puzzel) zitten twee mannen op de rand. Daarboven ontbreekt het stukje. Rechts naast de rechtste hele legging.
Looooooooooooooove deze
Ja, die je nu laat zien vind ik ook mooi. Waarom heb je de puzzel van vorige week niet afgemaakt?
Maar Monkey, de voldoening die het geeft als hij eenmaal af is…