Het legpuzzel-topic

Ik ben ook een puzzel gaan halen bij de Action! Ik heb sinds mijn kindertijd niet meer gepuzzeld, maar het lijkt me super rustgevend!
Ik bedenk me alleen net dat ik een jonge kat in huis heb die waarschijnlijk met stukjes er vandoor gaat…

Misschien kunnen we wel ruilhandel doen nadat ze af zijn :sunglasses:

9 likes

Ik heb vorig jaar deze puzzel gekocht:

Voel er niet zoveel voor om hem opnieuw te maken eigenlijk, maar door dit topic krijg ik wel weer zin om een nieuwe (of een tweedehandsje) te scoren.

Edit: oké ik heb een leuke gevonden:

5 likes

Oh die is mooi! Ja mijn katten vinden puzzels ook helemaal geweldig haha. Zitten ze echt zo sneaky op tafel heel voorzichtig met hun pootje stukjes op de grond te gooien :unamused:

1 like

Mijn lievelingspuzzel is de wereldkaart van Ravensburger, maar die zijn we kwijt :frowning:

Deze zijn gezellig!!

1 like

afbeelding

In ieder geval oneindig veel speelplezier.

7 likes

Haha ik heb er ook 1 gekocht bij de Action vandaag! Wel meteen aan begonnen maar t werd al gauw wat te donker ervoor
Radio aan, had thee erbij, best ontspannend ja

3 likes

Hoe is de kwaliteit van de action puzzels?

1 like

Ja idd, dat de stukjes goed passen en een goede kwaliteit hebben vind ik nog belangrijker dan de afbeelding die erop staat haha.

Ja dat gaat me bovenmatig irriteren. Tnx haha

Ze hebben deze in Kröller Müller. Dus die gaat mee.

19 likes

Oh die lijkt me lastig met al dat blauw en geel. Wel super gaaf!

Ik heb zelf vooral Jan van Haasteren puzzels en wasgij puzzels. Voornamelijk ivm de kwaliteit. Al vind ik de plaatjes ook wel vermakelijk

Gisteren begonnen :raising_hand_woman:t3:

9 likes

Is er hier iemand die ervaring heeft met puzzels van Gibsons? Hoe is de kwaliteit?

Waarom heb ik nog niet gereageerd?:scream:

Vandaag is deze eindelijk af. Zijn twee puzzels en die van mij was binnen 6 uur af, maar mijn moeder deed 5 dagen over haar kant :neutral_face:
De volgende puzzel wordt een Sneeuwwitje puzzel

8 likes

Bijna 100 posts in een puzzeltopic. Wie had dat gedacht…

image

14 likes

Helaas, we didn’t make it. Zevende geworden en alleen de eerste drie teams waren door. :sob:

1 like

Jammerrr! Welke puzzel moesten jullie maken?

De Speeltuin! Dus lekker veel mensen en weinig grote kleurvlakken waar je mee aan de slag kon haha. Maar de winnaar had hem in 5 kwartier af of zo volgens mij! Wij in ruim anderhalf uur.

2 likes

Zo. En nu direct de doos weer in :joy:

18 likes