Leuk is die puzzel.
Ik ben bezig met het Rariteitenkabinet van Jan van Haasteren. 3000 st
Wow zoveel stukjes, goals😍 En leuke plaat ook!
Ik ga vandaag na een lange tijd niet puzzelen, beginnen aan deze. Heb deze met mijn verjaardag gehad. Eens kijken hoe ver ik vandaag kom. De vorige poging na een tijdje niet puzzelen deed ik met een irritante vlinder puzzel en daar kwam ik niet ver mee. Dus hopelijk nu wel een stukje verder, ik houd ook echt van de Thomas kinkade puzzels.
Deze is ook leuk!!
Tweede puzzel deze vakantie, het NK puzzelen. Deze was vooral lastig door alle kleine puzzelstukjes op de stukjes😅
Ja een nieuwe inderdaad! Denk dat het aan ons ligt, al hebben we alles al afgezocht.
Ja het wordt nu wat overdreven inderdaad; puzzel 4😂 bekende had nog een doos met 3 puzzels liggen. Dit is er een met 500 stukjes, dus dat was even een fijne afwisseling.
Ik lees alleen mee in andere topics maar kwam nu opeens dit topic tegen
Deze kreeg ik voor mijn verjaardag 3 jaar geleden. Alles lijkt op elkaar, was er af en toe echt klaar mee.
Een paar andere die ik recent heb gedaan:
!
Als ik eenmaal lekker bezig ben dan kan ik soms echt niet stoppen, hoe doen jullie dat?
Wat een leuke zitten er tussen!
Ja voor mij werkt het ook echt verslavend. Ga vaak veel te laat naar bed als ik savonds aan het puzzelen ben
Ohh die van de moomins en de katten!
Superleuke puzzels allemaal!
Heel herkenbaar, te lang doorpuzzelen😅 ik spreek vaak van tevoren een eindtijd af met mezelf, of zet een wekker. Anders ga ik ook te lang door.
Oeps, voor oudejaarsavond al klaar…
Weet iemand misschien waar er nu een leuk sale is? Normaal ging ik in deze tijd alle winkels af en was er altijd wel een leuke Disney puzzel in de uitverkoop.
Ik krijg altijd zo’n last van m’n schouders met het puzzelen. Denk van het naar voren buigen de hele tijd en je armen naar voren steken. Hebben meer mensen hier last van?
Ja heb ik ook, bij mn slijmbeurs. Maar ook vaak bij andere dingen, maar bij puzzelen triggered die houding het wel
Herkenbaar! Ik moet mezelf tijdens het puzzelen af en toe bewust zijn van mijn schouders. Trek ze vaak op. Als je tafel wat hoger is kan dat ook zorgen voor (meer) schouderpijn.
Ik heb er laatst nog zo eentje gekocht bij Trekpleister. Weet niet of ze die nu mogen verkopen. Al gaat de Kruidvat hier er vrolijk mee door wel, dus wie weet Trekpleister ook.
Ik ga bij boekenvoordeel kijken, daar had ik nog niet aangedacht @FISSA
Eigenlijk wil ik nu niet fysiek naar een winkel als ik niets nodig heb, dus kijk wel op de site van Kruidvat en Trekpleister @KipTokTok
@Calypso Hij is wel leuk hè, vind 'm makkelijker leggen dan de andere varianten