Het legpuzzel-topic

@Snork ja ik heb idd ook gevoelige schouders maar puzzelen triggert het wel enorm.
@Lort hmm, ja onze tafel is ook best hoog. Misschien iets anders voor verzinnen :thinking:

Mijn eerste puzzel van 2021 is af! Nouja, ik heb hem alleen afgemaakt vanochtend, hij was al bijna klaar en maar 520 stukjes. Wel heel leuk om te doen.

Hierna ga ik aan een landschap van 1500 stukjes beginnen. Zin in. :grin:

8 likes

Ik heb de puzzelmat gekregen met kerst en ik ben echt fan. We hebben ook de oprolbare maar die puzzelt echt niet lekker. Nu kunnen we in ons kleine huisje heel makkelijk de puzzel opbergen.

En normaal hebben we alleen Ravensburger maar nu ook een keer van King, mindere kwaliteit maar toch prima voor het prijsverschil.

3 likes

Vandaag deze afgemaakt! En de Port-a-puzzle
Cadeau gekregen :smiley:

15 likes

En de laatste twee van de vakantie, afgelopen week ook gemaakt.

9 likes

Vandaag deze afgemaakt :smiley:

9 likes

Net deze afgemaakt

11 likes

Ooo,
Deze wil ik nog vet graag doen

1 like

Eindelijk deze af, de lucht was een hel

12 likes

Die van ons is ook af!

1 like

Ik had deze op m’n wishlist en eindelijk eens besteld. Weet nu al dat ik dadelijk zit te miepen om al dat wit. 101 dalmatiërs is bijna af. Ben langer bezig met alle planten en dat soort dingen dan de dalmatiërs (had het andersom verwacht)

7 likes

Ik heb deze pareltjes gekregen voor kerst. Ik ben nu begonnen aan de geboorte van venus, maar poeh dat gaat me nog wel even wat tijd kosten.

17 likes

Wauw, zo mooi!

1 like

Deze gemaakt met mijn moeder tijdens kerst, helaas geen foto dat ie echt af is.

Nu door met deze:

11 likes

Wow, deze zijn echt supermooi.

Ik ben deze aan het maken, maar heb m even weggelegd omdat ik nog niet zo opschoot, hij is best lastig:

3 likes

Die puzzel wil ik ook nog graag een keer maken. Ik ben gek op puzzels met wolven :heart_eyes:

Oh deze is mooi :heart_eyes:
Maar lijkt mij inderdaad lastig met die achtergrond

Ik vind ‘m heel moeilijk!
Mocht je in noorden wonen, dan mag je hem van me overnemen als ik klaar ben :smiley:

1 like

Dat is echt super lief, alleen woon ik helaas niet in het noorden :slightly_frowning_face:

Vandaag een boekenkast van Colin Thompson afgemaakt, 1000 stukjes. Was echt een leuke puzzel

27 likes