Oh die is echt heel leuk! Jammer dat het niet zoveel stukjes zijn.
Na maanden deze puzzel eindelijk af. Had er steeds zo geen zin in want bij elk ‘onderdeel’ had je dat alle kleuren zo op elkaar leken. Soms dacht ik echt ‘hoe vaak heb ik dit stukje nu al wel niet op deze plek neer willen leggen’.
Het was maar een puzzel van 500 stukjes.
Efteling-fans opgelet: Jan van Haasteren brengt puzzel uit van Sprookjesbos - LINDA.nl
Misschien een leuke tip voor de Jan van Haasteren fans
Wow respect! Wel echt heel mooi!
Ik wil ook weer eens een puzzel maken maar ik stel het steeds uit… en ik heb er genoeg
Wauw! Mooie kleuren!
Ik kwam deze tegen en kon hem niet laten liggen, Jan van Haasteren in samenwerking met Kruidvat. Laat de herfst maar komen😍
En ik kon deze niet laten liggen toen ik deze week in de efteling was normaal geen fan van JvH, maar als souvenir van de efteling wel leuk
Ooooh heb hier zo over getwijfeld en het toch maar niet gedaan en nu denk ik… shit muk hebbun
Met al dat regenachtige weer vind ik het wel weer tijd voor een puzzel. En deze plaat geeft hopelijk een zomers gevoel. In 2000 stukjes, dat gaat volgens mij best lastig worden met dat zwembad vol mensen.
Ik ben weer bezig met mijn inmiddels verzameling wasgij te maken, vond deze wel erg leuk. Het begin was wel erg moeilijk maar toen er een stuk lag kon ik zo doorgaan
Ik heb deze net afgemaakt! Gekregen nog voor m’n verjaardag. Ik vond hem heel leuk om te maken en kijk baby Yoda cute zijn