Het legpuzzel-topic

Zag van de week deze bij de Kruidvat, kon 'm niet laten liggen!

14 likes

Laatst eindelijk deze mooie puzzel kunnen bemachtigen. Nu nog tijd vinden om hem te maken.

550x393

32 likes

Die is zeker mooi!

1 like

Iemand nog tips voor een mooie kerstpuzzel?Geen Jan van Haasteren.

Misschien een van Thomas Kinkade?

2 likes

Van Gibson!

2 likes

Ooh die bovenste is heel tof! Love de vintage vibe.

2 likes

Heeft iemand weleens een kwijt stukje nagemaakt? Ik probeer dit nu te doen.
Alleen is mijn lichtste kleur blauwe potlood te donker, het is een stukje lucht :sob:

1 like

Oh wow nee nog nooit zelf gedaan haha. Heb je het puzzel merk al gemaild? Soms kunnen ze stukjes nasturen of je krijgt een hele nieuwe puzzel. En als het een Jan van haasteren dan zou je zo’n groep kunnen mailen. Die groep verzorgt dagbesteding in de vorm van Jan van Haasteren puzzels maken, en die puzzels worden vervolgens gebruikt om incomplete puzzels compleet te maken :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wat leuk van die groep, was nog niet in me opgekomen om het merk te mailen, had aangenomen dat het hier kwijtgeraakt was, maar hij kán natuurlijk ook incompleet zijn geweest, je weet het niet. Maar ik heb er al een heel project van gemaakt, vorm geknipt, wit karton gezocht waar ik op ga kleuren, drie stukjes karton op elkaar gelijmd voor de juiste dikte,
het moet lukken!

4 likes

Mijn moeder aan het helpen :grinning_face_with_smiling_eyes:

16 likes

Ohhh wat een toewijding!

1 like

Ben vandaag begonnen aan mijn hockey-Jan van Haasteren puzzel! Elke keer weer lekker als je eenmaal gestart bent.

6 likes

Show je het eindresultaat? Vind het echt een creatieve oplossing!

3000 stukjes…

18 likes

Ik had al 3 puzzels gekocht voor onder de kerstboom, 1 om te geven aan mijn ouders, 1 voor mijzelf en 1 voor kerstavond te maken. En toch nog even 4 nieuwe puzzel’s erbij gekocht. :see_no_evil: Nu nog tijd vinden om ze te maken.

Zijn allemaal van Galison via amazon…

Kwam er op door de volgende video en weet al welke advent ik volgend jaar met vriendinnen ga doen!

12 likes

Ik ben aan deze puzzel begonnen.

11 likes

:orange_heart:

17 likes

Kleine kans, maar heeft iemand toevallig deze puzzel van Ravensburger nog liggen (en wil hem verkopen)?

Mijn moeder was bijna klaar met deze puzzel en toen gooide ze er per ongeluk een glas drinken overheen. Ze baalt flink, omdat ze hem graag wilde lijmen en inlijsten.

EDIT: Poging om hem te redden :sweat_smile: Al een heel stuk beter gelukkig.

3 likes

Ik heb deze puzzel met Sinterklaas gekregen, vind hem zo leuk!! En de kleuren zijn ook zo mooi. Ben benieuwd hoe lang ik er over ga doen :sweat_smile:

afbeelding

20 likes