Het legpuzzel-topic

Haha fml

puzzel

Ik vind het wel opvallend dat het 3 stukjes precies naast elkaar zijn dus ik gok dat hij gewoon niet compleet was bij aankoop.
Dikke pech! :laughing:

1 like

Kun je geen stukjes bijbestellen? Heb het wel eens op een doos zien staan dat dat kan maar weet niet meer welk merk dat was.

1 like

Ik ben nu met die hema puzzel bezig.
Ik vind hem echt rete lastig haha.

@turbs aaah zonde zeg ook precies daarzo.
Balen hoor

Ik heb van de week deze wasgij gemaakt:

Laat het resultaat natuurlijk niet zien maar ik vond hem erg leuk.

4 likes

Heb deze week deze puzzel van 2000 stukjes gemaakt, vond het hert echt lastig omdat de stukjes van het gewei en de vacht enorm op elkaar leken. En daarna de groene plantenachtergrond heb ik ook wel een tijdje over gedaan. Is een puzzel van cherry pazzi, kende ik niet maar echt fijne kwaliteit met een hele matte afbeelding.

En ik heb op marktplaats deze puzzel van 6000 stukjes gekocht waar ik binnenkort aan ga beginnen. Hij past precies op m’n eettafel, dus dit wordt wel een goede uitdaging denk ik. Puzzel zit eigenlijk in 4 zakken verdeeld maar ik ga alle zakken door elkaar gooien anders zijn het gewoon maar 4 puzzels van 1500 stukjes dus dat telt niet

Ik heb nog een hele stapel puzzels die ik gemaakt heb en wil verkopen, zal ze even in het verkooptopic zetten straks

12 likes

Ik heb gisteren eindelijk weer eens twee puzzels gekocht.
Ben nu begonnen met het uitzoeken van de randjes van de onderste puzzel.

9 likes

Die onderste ziet er echt mooi uit!

1 like

Mooi! Die bovenste zijn echt mn favoriete puzzels, vind de kwaliteit van de stukjes zo fijn.

2 likes

Thomas Kinkade puzzels zijn echt de mooiste en beste die er zijn :smiley:
Wilde nu puur ook eens wat anders proberen.

4 likes

Deze gekocht en al een paar uur mee bezig geweest, vind hem heeeel leuk. En vind 500 ook heel chill!

6 likes

Alle stukjes op platen, alle randjes bij elkaar en wat losse stukken gelegd. Dit is dus 6000 stukjes God sta me bij hahaha
En de stukjes zijn ook nog eens veel kleiner dan normaal maar dat scheelt natuurlijk wel ruimte dus vind het niet heel erg

Ter vergelijking

11 likes

Hij is af! Was er aan het eind ook wel een beetje klaar mee, maar vond het echt een leuke puzzel. Was er vooral klaar mee omdat hij gewoon niet aansluit. Het wordt verkocht als 1 puzzel, maar eigenlijk zijn het 4 losse puzzels. Er zitten allemaal randstukjes in die je niet nodig hebt als je hem als 1 puzzel legt, maar als je hem maakt zonder die randstukjes passen de stukjes niet aan elkaar (zowel qua vorm als dat de afbeelding niet klopt). En als je hem wel met alle randen maakt, sluit hij visueel niet aan als 1 puzzel. First world problems maar vond dit wel afdoen aan de puzzel. In de spoiler foto’s van m’n frustratie :joy:

FRUSTRATIE

2 likes