Het legpuzzel-topic

Hoe lang doe je hier dan over als ik vragen mag?

1 like

Deze was 2 dagen uit mijn hoofd

1 like

Hele mooie puzzel en een goede kwaliteit

10 likes

Eindelijk deze nachtmerrie af:

Mijn man koopt altijd de meest onmogelijke puzzels voor me. :’) Maar ben wel trots dat het is gelukt om te leggen en dat ik er het geduld voor had, haha.

43 likes

Wooow heftig wel :sweat_smile: hoeveel stukjes zijn het?

1 like

500! En dat was meer dan genoeg :joy:

4 likes

Respect!

3 likes

OMG dat je die hebt afgemaakt echt knap

1 like

Bij de toychamp is er 1+1 op de Clementine puzzels! Heb deze twee meegenomen. Weer eens wat anders dan Disney of landschappen

8 likes

Zijn er nog leuke puzzeltips om cadeau te vragen? Ik maak graag disney thomas kinkade puzzels, of iets anders met een gezellig kneuterige afbeelding. Haasteren of fantasy vind ik niet heel leuk. En liever ook geen dunne flutstukjes

1 like

Wasgij! Dat zijn m’n lievelingspuzzels! Grappige platen, niet te makkelijk en je puzzelt geen plaatje na (moet je even opzoeken, ik kan het niet goed uitleggen :wink:).

Edit: op Google staat:
Wasgij is het puzzelconcept waarbij je je fantasie en aanwijzingen moet gebruiken om niet samen te stellen wat je op de doos ziet, maar wat de mensen op de doos zien!

6 likes

Ik eeet wat je bedoelt, dat is wel een leuk idee :smiley:

Er zijn toch ook.puzzels met stukjes die op verschillende plekken gelegd kunnen worden en puzzels met een soort opdracht er bij?

2 likes

Of zo van die 3D-puzzels?

1 like

Ik heb deze escape-puzzel gemaakt en vond het eigenlijk verrassend leuk: Escape puzzle De Sterrenwacht | Puzzels voor volwassenen | Puzzels | Producten | nl | Escape puzzle De Sterrenwacht

1 like

Ik heb er meer dan 3 maanden over gedaan dus :joy: ‘De kleinste puzzel ter wereld’, maar ik noem hem liever de kutste puzzel ter wereld. De details waren vaak zó klein dat het eeuwig kostte om al dat groen neer te leggen. Vooral de rand en de bomen waren een pain in the ass. Van sommige stukjes weet ik nog steeds niet of ze wel juist liggen. Als klap op de vuurpijl ben ik een stukje kwijt. Niet dat het me verbaast, want zowel mijn man als mijn kind hebben de puzzel een keer gesloopt (al dan niet expres).

19 likes

Net af voor de vakantie er weer op zit. Er zitten twee kerstpuzzels in de doos dus ik heb er ook alvast eentje voor volgend jaar!

10 likes

Deze net bij de kringloop gescoord, nu wel hopen dat de puzzel compleet is.

11 likes

Vreselijk die
Ik heb deze soort gehad met dalmatiers, knettergek geworden tijdens het leggen🤣 maar echt een leuke uitdaging

2 likes

:hot_face:

8 likes

Ja die heb ik ook een keer bij deze kringloop gezien, die heb ik toen noet gekocht haha. Ben benieuwd