Het legpuzzel-topic

18de-eeuwse kaart van Antwerpen, toevallig gevonden in het tuincentrum hier. Eerste puzzel sinds mijn kindertijd maar de volgende ligt al klaar!

17 likes

Het wordt ‘s avonds weer vroeg donker, dus maar even een up voor dit topic :fallen_leaf:

Ik kwam deze schattige puzzel tegen: volgens het doosje de kleinste legpuzzel ter wereld. Benieuwd hoe lang ik erover ga doen.

21 likes

Deze heb ik ook maar dan de normale grootte haha. Wel een van mijn favorieten om te maken

1 like

Man man man ik ben met deze bezig, maar wat een moeilijke haha. Ik puzzel normaal altijd zonder voorbeeld maar ik had zoveel losse poppetjes (je mag geen poppetjes zeggen!!) Dat ik toch even het voorbeeld erbij heb gepakt om het op ongeveer de goede plek te leggen

16 likes

deze onlangs gemaakt van Jan van haasteren, Celebrate Pride. Donkere dagen komen er weer aan, dus puzzellamp alvast weer tevoorschijn gehaald! Aanrader, alleen ben net fan van de JVH - wie nog meer? Maar zie dat er nog heel veel te maken zijn: www.puzzel-1000-stukjes.nl/jan-van-haasteren/puzzels-overzicht/ Ik maak wel aalleen die van 1000. Wie is nog meer JvH fan??

2 likes

Zin in :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Ligt hier ook klaar :partying_face:

2 likes

Hier heb ik er een heleboel van, binnenkort weer een nieuwe op tafel :smiley:

3 likes

M’n internet lag eruit afgelopen weekend, even mooi de tijd genomen om twee puzzels te maken!

14 likes

Leuk dat ddit topic weer opkomt!
Ik puzzel zelf heel veel. Meestal per week wel 2 of 3 puzzels af zolang ik er wat tijd voor heb
Dit is een van de recente.
Ik probeer ook weer wat moeilijke uit te zoeken omdat ik er echt te snel door heen ga

8 likes

Hoe lang doe je hier dan over als ik vragen mag?

1 like

Deze was 2 dagen uit mijn hoofd

1 like

Hele mooie puzzel en een goede kwaliteit

10 likes

Eindelijk deze nachtmerrie af:

Mijn man koopt altijd de meest onmogelijke puzzels voor me. :’) Maar ben wel trots dat het is gelukt om te leggen en dat ik er het geduld voor had, haha.

43 likes

Wooow heftig wel :sweat_smile: hoeveel stukjes zijn het?

1 like

500! En dat was meer dan genoeg :joy:

4 likes

Respect!

3 likes

OMG dat je die hebt afgemaakt echt knap

1 like

Bij de toychamp is er 1+1 op de Clementine puzzels! Heb deze twee meegenomen. Weer eens wat anders dan Disney of landschappen

8 likes

Zijn er nog leuke puzzeltips om cadeau te vragen? Ik maak graag disney thomas kinkade puzzels, of iets anders met een gezellig kneuterige afbeelding. Haasteren of fantasy vind ik niet heel leuk. En liever ook geen dunne flutstukjes

1 like