Het legpuzzel-topic

Ik heb deze escape-puzzel gemaakt en vond het eigenlijk verrassend leuk: Escape puzzle De Sterrenwacht | Puzzels voor volwassenen | Puzzels | Producten | nl | Escape puzzle De Sterrenwacht

1 like

Ik heb er meer dan 3 maanden over gedaan dus :joy: ‘De kleinste puzzel ter wereld’, maar ik noem hem liever de kutste puzzel ter wereld. De details waren vaak zó klein dat het eeuwig kostte om al dat groen neer te leggen. Vooral de rand en de bomen waren een pain in the ass. Van sommige stukjes weet ik nog steeds niet of ze wel juist liggen. Als klap op de vuurpijl ben ik een stukje kwijt. Niet dat het me verbaast, want zowel mijn man als mijn kind hebben de puzzel een keer gesloopt (al dan niet expres).

20 likes

Net af voor de vakantie er weer op zit. Er zitten twee kerstpuzzels in de doos dus ik heb er ook alvast eentje voor volgend jaar!

10 likes

Deze net bij de kringloop gescoord, nu wel hopen dat de puzzel compleet is.

11 likes

Vreselijk die
Ik heb deze soort gehad met dalmatiers, knettergek geworden tijdens het leggenđŸ€Ł maar echt een leuke uitdaging

2 likes

:hot_face:

8 likes

Ja die heb ik ook een keer bij deze kringloop gezien, die heb ik toen noet gekocht haha. Ben benieuwd

Puzzelen weer oppakken! Helemaal verliefd op deze nieuwe puzzel :heart_eyes:

17 likes

wat een leuke!!!

1 like

Ik ook weer na een lange tijd :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Ik had er ook laatst weer eentje gemaakt na een lange tijd :smile:

3 likes

Haha toepasselijk :sweat_smile:

1 like

Jaaa he, was zo blij met m’n vondst

M’n eerste puzzel gisteren af gemaakt en dit weekend meteen deze andere puzzel van de Hema gehaald
 Kon het niet laten haha, heb het puzzelen weer helemaal ontdekt! Zo fan van de Hema puzzels!

Luisteren/kijken jullie ook iets tijdens het puzzelen? Ik vind de combi puzzelen en een luisterboek luisteren heeel chill!

6 likes

Ik heb een tijdje terug een foto gemaakt van de hema puzzels in de winkel omdat ik ze ook zo leuk vond! Helaas niet gekocht want weinig tijd voor puzzelen momenteel. Sowieso iets kijken/luisteren tijdens het puzzelen, nu veel podcasts

2 likes

Ohhh, ook helemaal niet duur! Wat superleuk. Even onthouden voor de herfst/winterperiode :heart_eyes:

1 like

Jaaa, leuk he. En vind de kwaliteit ook echt goed!

1 like

Deze zonet afgemaakt, komt van de hema!

6 likes