Vreselijk die
Ik heb deze soort gehad met dalmatiers, knettergek geworden tijdens het leggen🤣 maar echt een leuke uitdaging
Ja die heb ik ook een keer bij deze kringloop gezien, die heb ik toen noet gekocht haha. Ben benieuwd
wat een leuke!!!
Jaaa he, was zo blij met m’n vondst
M’n eerste puzzel gisteren af gemaakt en dit weekend meteen deze andere puzzel van de Hema gehaald… Kon het niet laten haha, heb het puzzelen weer helemaal ontdekt! Zo fan van de Hema puzzels!
Luisteren/kijken jullie ook iets tijdens het puzzelen? Ik vind de combi puzzelen en een luisterboek luisteren heeel chill!
Ik heb een tijdje terug een foto gemaakt van de hema puzzels in de winkel omdat ik ze ook zo leuk vond! Helaas niet gekocht want weinig tijd voor puzzelen momenteel. Sowieso iets kijken/luisteren tijdens het puzzelen, nu veel podcasts
Ohhh, ook helemaal niet duur! Wat superleuk. Even onthouden voor de herfst/winterperiode ![]()
Jaaa, leuk he. En vind de kwaliteit ook echt goed!
Ik heb gister deze puzzel gekocht, die ik misschien wil inlijsten want ik vind de afbeelding heel leuk, maar ik denk dat het heeeeel lang gaat duren voor deze af is
Wel echt prachtige plaat inderdaad ![]()
Wauw!
Net eindelijk deze puzzel van HEMA afgemaakt (lag al een half jaar te verstoffen). Het was best een lastige, maar hij heeft veel leuke details. Er zijn nog twee andere soorten van deze, eentje heb ik al liggen. Heerlijk om met een luisterboek op te maken!
Ik ben deze puzzel aan het maken en ben bang dat hij niet compleet (meer) is ![]()
Ik heb alleen nog effen stukjes maar ik mis nog een deel hert haha, wat irritant om achter te komen.
Het was een nieuwe puzzel dus ik vrees dat ze opgezogen zijn ofzo. Of ze moeten onder de mat liggen dus ga vanavond samen (alleen breekt de puzzel) de mat even optillen en hopen dat ze daar liggen ![]()