Het legpuzzel-topic

Zo leuk! Ik heb ook meteen een voucher geactiveerd haha.

1 like

Ik heb de puzzel eventueel wel voor je!

Super lief! Ik zag alleen net dat ik ook genoeg punten heb dus ik ga binnenkort even zelf kijken bij de Hema

2 likes

Is het zo’n ding dat je kunt oprollen? Dat vond ik echt niks. Ik heb nu zo’n map en dat is wel echt top.

2 likes

Idem @MaartenVanRossem zo’n mat die je moet oprollen vind ik echt niets, verschuift alsof. Zo’n map is echt geweldig!

3 likes

De map met klittenband vind ik echt veel beter dan de map met rits, mocht je twijfelen.

2 likes

Deze puzzel van de Hema gemaakt, vond het geen leuke puzzel. De stukje vond ik ook erg glad en niet prettig werken
*mist een stukje die heeft mijn oma kwijtgemaakt :sweat_smile:

1 like

Ik maak altijd foto’s van m’n afgeronde puzzels, mocht ik ze ooit willen verkopen dan weet ik dat ze compleet waren (een aantal komen van de kringloop). En nu ging ik door die foto’s en zag ik dat ik de afgelopen maand 5 puzzels heb gelegd en de laatste daarvoor was 3 januari 2023 :joy:. Blijkbaar echt een winter/kerstvakantie activiteit hier.

Foto's van de puzzels.

Deze wilde ik heel graag hebben, maar ik vond hem veel moeilijker dan gedacht!

En deze was maar 500 stukjes dus ik had gedacht dat ie niet zo moeilijk zou zijn, maar al het water was nog best pittig. Wel heel leuk dat er allemaal dingen in het water te zien waren die je op het voorbeeld niet (goed) zag.

Deze twee waren heel makkelijk, in een dagje gelegd.

En deze was ook leuk voor tussendoor, ik vind het altijd wel fijn om puzzels van 500 stukjes te hebben ter afwisseling.

En ja, ik heb alleen Disney-puzzels :sweat_smile:

Bonus foto van m'n puzzel maatje

:smiling_face_with_three_hearts:

22 likes

Ik heb de laatste paar jaar alleen Disney/Kinkade Schmidt puzzels. Vind die tekeningen zo leuk. Dit is de laatste die ik heb gelegd

22 likes

Bloed zweet en tranen bij dat gras gedeelte! Als ik niet een week ziek thuis was geweest weet ik niet of ik hem had afgemaakt.

13 likes

18de-eeuwse kaart van Antwerpen, toevallig gevonden in het tuincentrum hier. Eerste puzzel sinds mijn kindertijd maar de volgende ligt al klaar!

17 likes

Het wordt ‘s avonds weer vroeg donker, dus maar even een up voor dit topic :fallen_leaf:

Ik kwam deze schattige puzzel tegen: volgens het doosje de kleinste legpuzzel ter wereld. Benieuwd hoe lang ik erover ga doen.

21 likes

Deze heb ik ook maar dan de normale grootte haha. Wel een van mijn favorieten om te maken

1 like

Man man man ik ben met deze bezig, maar wat een moeilijke haha. Ik puzzel normaal altijd zonder voorbeeld maar ik had zoveel losse poppetjes (je mag geen poppetjes zeggen!!) Dat ik toch even het voorbeeld erbij heb gepakt om het op ongeveer de goede plek te leggen

16 likes

deze onlangs gemaakt van Jan van haasteren, Celebrate Pride. Donkere dagen komen er weer aan, dus puzzellamp alvast weer tevoorschijn gehaald! Aanrader, alleen ben net fan van de JVH - wie nog meer? Maar zie dat er nog heel veel te maken zijn: www.puzzel-1000-stukjes.nl/jan-van-haasteren/puzzels-overzicht/ Ik maak wel aalleen die van 1000. Wie is nog meer JvH fan??

2 likes

Zin in :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Ligt hier ook klaar :partying_face:

2 likes

Hier heb ik er een heleboel van, binnenkort weer een nieuwe op tafel :smiley:

3 likes

M’n internet lag eruit afgelopen weekend, even mooi de tijd genomen om twee puzzels te maken!

14 likes

Leuk dat ddit topic weer opkomt!
Ik puzzel zelf heel veel. Meestal per week wel 2 of 3 puzzels af zolang ik er wat tijd voor heb
Dit is een van de recente.
Ik probeer ook weer wat moeilijke uit te zoeken omdat ik er echt te snel door heen ga

8 likes