Laatst deze gemaakt. Vond hem wel heftig hoor. Zonder echt een voorbeeld, zonder rand en 5 nutteloze stukjes. Vandaag even opzoek naar de volgende puzzel.
Hahaha door de poppen zeker? snap ik eigenlijk wel
Zonder voorbeeld. Jeetje. Hoelang heb je er over gedaan??
Ahh leuk topic! Ik en mijn vriend puzzelen ook. Mijn vriend verzameld ze ook (voor zijn pensioen zegt hij altijd)enkel Jan van Haasteren 1000 we hebben er eigenlijk overdreven veel
Dit is mijn laatst gemaakte, we zijn nu bezig met de Elfstedentocht.
Deze wil ik! Waar heb je 'm gekocht?
Tip: Ik zag bij Kruidvat heel veel puzzels liggen voor een leuke prijs! O.a. van Goliath en Jan van Haasteren.
Hoeveel hebben jullie er?
Ik heb er ook echt eng veel, al verkoop ik ze wel door als ik ze eenmaal gemaakt heb maar voorlopig ben ik met deze voorraad nog wel even zoet haha
Wij hebben er 50 geloof (zou meer kunnen zijn moet weer even een goede lijst maken…) en dan enkel 1000 jvh. Heb ook nog wat losse andere puzzels
Wij kopen ze wel bijna allemaal tweedehands of krijgen ze voor verjaardagen oid.
Hadden 1x een hele goede deal met een leuk vrouwtje die puzzels waren echt ontzettend mooi ook. Vind het ook altijd leuk om op rommelmarkten te kopen, met Koningsdag kocht ik er 1, ik snap nog steeds niet hoe je zoveel stukjes kan kwijt raken maar goed zijn meestal altijd wel compleet.
Iemand een tip voor een (goedkope) puzzelmat? Vind 14eu toch wel wat prijzig… en werkt het wel goed?
Ik heb gewoon een plaatje hout, je kan hem erna makkelijk onder de bank of bed oid leggen. Met matten brak het toch altijd bij mij…
Zojuist deze puzzel gelegd: het nationaal kampioenschap puzzelen.
Uit de kringloop winkel, nog helemaal in het plastic! Volgens de verkoopster was ie gebracht door een oude vrouw die te kippig was geworden
Af! Ik vind die puzzels van 1000 stuks echt het leukste om te doen. Een inspanning maar je zit er geen dagen aan.
Die is zo mooi. Waar heb je deze gekocht?
Action!
Oh neee, ik had deze zo ver af maar mijn kat heeft hem vandaag van de tafel gegooid
Uurtje of 8 denk ik, met z’n tweeën.
Oooh wat kut!