Oh neee, ik had deze zo ver af maar mijn kat heeft hem vandaag van de tafel gegooid
Uurtje of 8 denk ik, met z’n tweeën.
Oooh wat kut!
En weer af. Ik ga denk nu aan een wasgij beginnen die kerstig is, maar die zijn altijd veel moeilijker haha.
Iemand ook geïnteresseerd in overkopen? Heb er nu gister ook wat op marktplaats gezet namelijk.
Ik heb wel interesse! Heb je een linkje?
Hoop dat de afbeeldingen het doen. Heb echt asociaal veel puzzels voor in de kerstvakantie. En tweede kerstdag staat er lekker niks gepland, dus dat wordt puzzelen!
Waar heb je die bakjes gekocht? lijkt me superhandig!
Wat maakt de Wasgij-puzzels eigenlijk zo bijzonder? Benieuwd of ik dat ook leuk vind. Heb net te laat dit topic gelezen, had net een puzzelmat gekocht😕
Ik vind het leuk dat je niet precies weet wat voor een afbeelding het gaat worden. Er zit daardoor ook een extra moeilijkheidsgraad aan.
Je hebt wel verschillende soorten wasgij puzzels. Ik heb volgens mij alleen degenen waarop je de “toekomst” moet maken. Dus de toekomst van het plaatje dat je ziet
O superleuk, dat is wat voor mij!
Ik wil eigenlijk gaan puzzelen, maar ons huis is klein dus ik heb geen plek om een puzzel dagenlang te laten liggen. Hebben jullie tips voor leuke puzzels van maximaal 500 stukjes oid die je in een avond kan maken?
Bij de Blokker zijn vanaf morgen puzzels met 25% korting. Weet niet of wasgij hier ook bij zit. Jan van Haasteren in ieder geval wel
Ik heb de ander in de doos eindelijk af dus kan nu ook met deze beginnen, yas!
M’n vriend maakt wel eens puzzels van 500 stukjes omdat ie weinig geduld heeft. Ik hielp 'm nu even op gang maar merk ook echt dat het een stuk makkelijker en sneller is om te maken! Ook wel eens fijn voor de afwisseling haha
Die heb ik geloof ik van bol . Com zijn erg handig. Je kan ze ook vol opstapelen en terug in de doos doen
Wasgij is lastig omdat je dus niet weet wat je maakt. Maakt het wel leuk want je kijkt meer naar de puzzel zelf dan het voorbeeld
O bedankt voor de tip!
Oke🙂
Oja, al houd ik het voorbeeld er sowieso nooit bij. Ga bij de Blokker kijken of deze ook met korting zijn
Ik zag laatst bij de Kruidvat ook wasgij puzzels liggen! Niet meegenomen want leek mij te moeilijk haha
Ooo top, ga ik daar ook kijken, dankjewel!
Ik heb door dit topic helemaal zin gekregen om te puzzelen. Ben direct langs mijn ouders gereden om puzzels mee te nemen. Denk dat ik er vanavond direct aan begin.
Ik heb wel het gevoel dat ik de enige ben die lang doet over 1000 stukjes als ik het hier zo lees. Daar ben ik wel meer dan een paar uur zoet mee. Mijn vriend en ik hebben er laatst een samen gemaakt en deden er behoorlijk lang over. Deze was het:
Ik doe er ook erg lang over hoor. Ik vind het ook fijn om er bijvoorbeeld een serie of tv-programma bij te kijken, dus dan duurt het al helemaal lang haha.
_
Heb vandaag een That’s Life puzzel bij Kruidvat gekocht voor €4. Nog een weekje werken en dan ga ik er in de kerstvakantie lekker mee bezig