Het leuke/originele cadeautjestopic

Ik hoop dat hier nog geen ander topic voor is maar anders hoor ik het graag! Het leek me dus leuk om een topic te hebben waar je leuke en/of originele cadeautips kunt delen. Dat kunnen dus cadeaus zijn die je zelf hebt gegeven, leuke cadeaus die je hebt gekregen of gewoon iets wat je tegen bent gekomen.

2 likes

Ligt natuurlijk altijd aan de persoon, maar ik geef graag bordspelletjes! Patchwork nu al een paar keer gegeven, en valt eigenlijk altijd in de smaak.

Boc’n roll ook wel eens gegeven! Oh en kookboeken, vind ik zelf ook altijd leuk om te krijgen.

Sowieso wat luxere, duurdere producten die je niet super snel voor jezelf koopt, zoals een speciale olijfolie of azijn. Mooie (wijn) glazen, of kommetjes, of een fancy pepermolen oid.

2 likes

Wijnglazen is wel een goede inspiratie voor mijn schoonmoeder haha.

Ik vond zelf het cadeau leuk wat ik aan mijn vriendin had gegeven, ze zegt altijd dat ze zin heeft om te tekenen maar niet weet wat dus ik had zo’n boek gegeven met ‘400 dingen om te tekenen’, weet het precieze aantal niet meer maar het waren er lekker veel. Volgens zijn die boeken er ook wel met verschillende aantallen.

Ik heb zelf ooit een armband gekregen met een kaartje met mijn eigen schildpad die ik kon tracken, vond dat ook heel leuk. Ook omdat de opbrengst naar de mensen ging die de schildpadden helpen! Dat is er nu ook met olifanten volgens mij

Was er wel al!

1 like

Bij geen verlanglijstje geef ik ook vaak een mooi wijn/hapjespakket van de traiteur :+1: valt vaak ik de smaak

Deze kan dicht! Graag even de zoekfunctie gebruiken om te checken of een topic al bestaat.