Cadeau inspiratie topic

Het Dankboek van Ernst-Jan Pfauth vind ik een aanrader.

3 likes

Weet iemand leuke brievenbuscadeautjes? Er zijn binnenkort wat mensen jarig en ik wil graag een soort cadeautje sturen ipv een kaartje, het liefst kant en klaar verstuurd via een site ipv dat ik het zelf moet opsturen.

Dankje!! :smiley:

2 likes

Ik hoop niet dat dit als spam gezien wordt (anders delete ik het weer): ik heb er in april een blog over geschreven met allerlei leuke brievenbuscadeautjes (ook een aantal Belgische webshops). https://www.lastdaysofspring.com/2020/04/cadeautjes-per-post/

www.veelliefsvoorjou.nl is ook heel leuk, die moet ik er nog tussen zetten. Als iemand anders nog leuke ideetjes heeft houd ik me aanbevolen want ik zoek ook nog leuke brievenbuscadeautjes.

7 likes

Handig en leuke blog!! Bedankt voor je reactie! :slight_smile:

2 likes

Wat een leuke blog heb je zeg!

2 likes

Ontbijt op bed de volgende ochtend? Cadeaubon van hun favoriete restaurant of sauna of iets anders wat ze graag cadeau ontspanning doen? Fles wjin die over 1/5/10 jaar op dronk is zodat deze open kan op een jubilieum?

1 like

Ik ga na 11 jaar afscheid nemen van mijn huidige werk. Ik ben hier binnen gekomen als wilde 20 jarige die regelmatig half dronken nog was, en ik ga als brave getrouwde moeder :wink: Ik wil ze echt wel iets leuks geven, maar wil ook geen 100 euro uitgeven. We zijn met 40 mensen, dus het liefst niet iets heel groots want ik moet het ook mee kunnen nemen. Iemand een idee?

2 likes

Iets wat ze bijna allemaal kunnen gebruiken? Lekkere koffie/thee, tosti-ijzer (haha roep maar wat ;)), jaarvoorraad chocola, versiering voor kantoor/kantine/whatever, fijne koffienmokken of theeglazen?

Wij hebben ooit van een stagair allemaal onze eigen rubber duck gekregen (kleintje). Omdat we hier altijd riepen van als je het aan de rubber duck vraagt dan al vertellend komt het antwoord al in je op. Vond ik ook heel leuk omdat er dus echt over nagedacht was.
En we hebben ook ooit onze eigen grote theeglazen gekregen. Nou als iemand van een andere afdeling daar mee aan de haal gaat, is het meteen oorlog. Hier passen precies 2 kopjes van de machine in, dus scheelt lopen haha. Dus die worden ook gewaardeerd :wink:

2 likes

Ik werk in een ziekenhuis en we mogen geen elektra hebben helaas! Thee is wel een goede, denk dat ik een mooie theedoos ga halen en die vol doe!

1 like

Ik had voor mn afscheid (ook zkh). Allemaal theezakjes gegeven en een theedoos, en luxere koffiecupjes voor int koffiezet apparaat. En dan wel een hele voorraad. Volgens mij werd t wel gewaardeerd :grin:.
Dat apparaat hadden we al, en was goedgekeurd door de technische dienst (ook gekregen van een collega die met pensioen is). want de koffie uit het normale koffiemachine was niet te zuipen haha!

2 likes

Hoi! Ik zoek een cadeautje voor iemand die aangeeft dat hij houdt van “chocolade, kruiden, en puzzels”. Iemand daar een leuk idee bij? Ik ga het per post bij die persoon laten bezorgen.

Haha dit hoor ik vaker :joy: , waarom zorgen ziekenhuizen niet voor goede koffie voor hun medewerkers.

1 like

Of is dit te flauw?

4 likes

Die had ik ook al gevonden, haha.

En @Rilah Ik weet niet hoe creatief je bent maar anders kan je misschien zelf nog een chocoladereep smelten en die weer gieten en dan puzzelstukjes er uit snijden?

En kruiden, dan is een zakboekje misschien wel leuk. Bij de boeken voordeel verkopen ze wel eens van dat soort boekjes. Kun je kruiden herkennen. Anders zou je nog naar de bieb kunnen gaan en dan het boek Spice wise opzoeken om daar wat kruidenmix recepten uit te halen. En dan potjes kruiden geven + recept. Je kan ook een kruiden olie maken. Of een DIY geven daarvoor. (Mits die persoon houdt van koken natuurlijk)

Of meer iets van kruiden zeep etc.

1 like

Een chocolade puzzel is dan wel leuk! kan je zelf nog een tekst of afbeelding opzetten als je niet zo creatief bent en hem gewoon besteld online haha.

1 like

Bedankt allemaal, daar kan ik wat mee! Die puzzel van @Chesirecat had ik ook al gevonden :laughing: Ik ga even op zoek met deze ideetjes.

Ik zoek 2 cadeautjes voor vriendinnen (dobbelen) van 15 euro. Iemand een origineel idee?
Misschien een leuke partygame of iets uit het buitenland.

Ik vind iets van rituals of een geurkaars een beetje te standaard.

Heb amazon prime voor deze maand om cadeautjes in te slaan eventueel. Ik ben nogal van het online bestellen maar kom er even niet op :stuck_out_tongue:

Ik heb voor dit bedrag een klein fonduesetje met een bakje smeltchocolade gekocht!

Ik heb een keer met dobbelen als cadeautje een bloemenbon meegenomen! Was toen heel gewild tijdens t dobbelen