Ik heb de nood om even te ventileren wat me bezig houdtā¦
Ken je dat, je begint te wenen en je kan maar niet stoppen? Ik ben van gisterenochtend al aan het wenen zonder op te houden.
Het gaat al meer dan een maand berg af met als hoogtepunt 3 weken geleden zondag, ik kon niet meer. De gedachte dat ik de volgende dag terug moest gaan werken bezorgde me een paniekaanval, wenen, hyperventileren, op mezelf slaan, mezelf bijten, mijn vriend wou me zelfs binnen doen in de psychiatrische afdeling via spoed omdat hij zag dat het niet meer ging.
Er is niets ergs gebeurt op het werk, het zijn gewoon alle kleine dingen samen wat maakt dat het niet meer gaat.
Op de koop toe kan ik dan ook niet bellen naar mijn verantwoordelijke om te melden dat ik thuis ben, dat lukt gewoon niet. Ik kan niet gaan werken en ik kan niet bellen.
Ik ben toen naar mijn moeder haar dokter gegaan (mijn huisarts had geen plaats meer die dag), hij heeft me 2 weken thuis geschreven. Het ging beter maar vorige week zondag had ik terug een paniekaanval (niet zo heftig als de vorige keer) en kon ik terug niet opstarten. Naar mijn huisarts gegaan en ze heeft mij een week thuis geschreven. Ik dacht toen al wat is het nut daarvan? Op een week gaat er niets veranderen waardoor ik wel terug kan gaan werken.
Gisteren en vandaag al een hele dag aan het wenen, ik begin met wenen van zodra ik mijn ogen opendoe omdat ik 1. maandag moet gaan werken en het lukt niet en 2. mijn vriend is voor 14 dagen vertrokken naar Amerika voor het werk (normaal is dat oh balen dat hij weg is maar nu is het echt wenen, wenen, wenen, heb er maagpijn van), ik ga ook terug 14 dagen bij mijn ouders wonen omdat ik niet alleen durf thuis blijven in ons huis en daar baal ik natuurlijk ook wel vanā¦
Mijn psycholoog zegt dat ik mezelf moet zien te kalmeren, maar hoe? Als ik dat aan haar vraag heeft ze er ook geen antwoord opā¦.
Ik heb via mijn huisarts een afspraak bij een andere psycholoog die volgens haar mij wel de tools kan geven om hieruit te raken, alleen die afspraak is pas volgende week vrijdag.
Ik lig zo met mezelf in de knoop, het enige wat nog lukt is wenen.