Ik ben dus na 3,5 week overspannen thuis weer begonnen op jet werk en heb echt het gevoel dat ik direct vergeten ben. Ben al drie dagen ’s ochtends aan het werk. Mijn naaste collega’s hebben het mega druk, maar die hebben ook al mijn taken overgenomen (Eeuwig dankbaar). Dus niemand heeft tijd om met mij te bedenken wat ik zou kunnen doen, want ze zijn al drie dagen niet op kantoor. Dus ik ben al drie dagen de hele ochtend de mail aan het bijwerken omdat dat het enige is wat ik kan bedenken.
Ik was gister jarig en ben door niemand (op 1 collega waarmee ik bevriend ben) gefeliciteerd (we trakteren altijd en dan zorgen je naaste collega’s voor een cadeau, maar die zijn er allemaal niet). Dus ik wilde nog trakteren maar dan moet ik “joe ik was jarig zeggen en dat vind ik zo ongemakkelijk. Bleh. Heb direct weer zin om thuis in mn cocon te kruipen.
En het ergste is: dit was precies waar ik bang voor was toen iedereen zei: pak nou je rust en ik zoiets had van: ja maar dan ben ik straks non existent.