De laatste weken ben ik weer enorm met mijn gewicht bezig, ook doordat mn nicht nu aan het afvallen is en veel deelt hoeveel kcal ze eet en hoe goed het gaat. Ik had de laatste dagen al het gevoel dat ik teveel weer ben aangekomen nadat ik weer gezond bezig was en weer kon genieten van eten. Nu zie ik gewoon op de weegschaal dat ik na dit weekend gewoon ruim 2 kg ben aangekomen en heb net alles opgemeten en alles is ook 2cm groter ineens, dus ik ben ook gewoon daadwerkelijk zoveel ineens aangekomen. Afgelopen weekend gingen we op kamp en aten we onverwachts pizza en daardoor raakte ik al zo in paniek en nu heb ik gewoon het bewijs dat het inderdaad niet ok was.
Morgen ben ik dan dus jarig (dit klinkt alsof ik een kleuter ben) en ik heb zoveel zin in een gebakje, maar ik ben tegelijkertijd zo enorm verdrietig en bang wat de consequentie wordt. Ik voel me echt onzeker over mezelf, mn lichaam maar ben ook gewoon bang dat mensen gaan zeggen dat ik ben aangekomen. Wil dat niet, ik let zo op mn eten de laatste weken, ben een beetje overstuur hierdoor.