Ik snap niet zo goed wat er met aan de hand is, maar misschien helpt het om hier even wat te tikken.
Ik heb echt zo enorm het gevoel dat ik vast zit in een loop. Mijn dagen bestaan uit slapen, eten, werken en 's avonds nog even Netflixen ofzo. In het weekend maken mijn vriend en ik schoon en hebben we amper energie om nog wat leuks te doen. We proberen het wel door wekelijks een date night te houden, maar ik heb er echt minder en minder energie voor. Ik bedenk van alles leuks om te doen, maar in de praktijk brengen lukt op de een of andere manier gewoon niet. Ik loop vast.
Ik heb ook echt de laatste tijd zoveel huilbuien die ineens op komen zetten en mijn vriend zit zelf ook met zijn eigen issues dus die heeft ook niet de ruimte om mij dan een beetje op sleeptouw te nemen. We zijn allebei gewoon op ofzo.
Het gaat verder prima op mijn werk, mijn familie is gezond en ik kan ook wel met vriendinnen erover praten, maar ik weet het gewoon even niet. Rationeel weet ik dat ik niks te klagen heb, maar vanochtend toch een half uur zitten huilen en daarna als een zombie het huishouden maar gedaan.
Ik weet niet wat ik hiermee wil verder, want het is ook niet echt een coherent verhaal.
Tldr: ik zou me prima moeten voelen want mijn leven zit goed in elkaar, maar ik huil veel en heb nergens energie voor buiten werken om.