Nou het werd al eerder voorspeld maar daar is het dan toch ineens. Alles lijkt op te stapelen.
Vorig jaar is er heel erg veel gebeurd, een lange relatie die op de klippen liep vlak na een miskraam. Een ex-partner die alles bij elkaar bleek te liegen deels door een verslaving waar ik niks van wist. De daarbij komende problemen (huis verkopen, een nieuwe baan zoeken, mn leven op orde krijgen). Ik heb inmiddels een nieuwe relatie die super fijn en rustig is (na een lange tijd in veel stress te hebben geleefd). Ik heb een nieuwe baan. En ik ben zo trots op hoe mijn leven nu is, hoe veerkrachtig ik ben geweest na zoveel shit. Maar ik ben ineens zo verdrietig.
Het lijkt wel alsof alles nu opstapelt. Mn jeugd, ongeĂŻnteresseerde ouders, een slechte relatie met hen, problemen in mn relatie die ik terug kan verhalen uit mn jeugd. Mn ex die me zoveel geflikt heeft. En heeel raar, ik mis de stabiliteit (al was het een groot toneelstuk bleek achteraf) van vroeger. Ik maakte me niet druk om mn ongeĂŻnteresseerde ouders, niet om mn baan (die was stabiel, nu niet als in ik vind er geen klap aan en op zoek naar iets anders). Een relatie die nieuw is. Nieuwe woonplaats. Ik kan het niet zo goed omschrijven. Aan de ene kant ben ik gelukkiger dan ooit met de situatie en aan de andere kant verlang ik naar de stabiliteit van jaaaren terug, hoe makkelijk dat ging, hoe ik me weinig zorgen maakte. En ik wil het gevoel nauwelijks toelaten want ik ben juist zo gelukkig met mn vriend. Nu ineens denk ik gadver, het begint echt allemaal bij geluk vinden bij jezelf. Maar hoezo komen al die dingen uit het verleden nu ineens terug