Ik zit echt in een vreselijke cirkel
tw eetstoornis denk ik
Gebroken hart door een collega die ik iedere dag weer zie, hierdoor weinig eetlust. Afgelopen maanden door de situatie en hard werken 9 kilo afgevallen.
Heb overgewicht dus kan ik goed gebruiken - maar niet op een gezonde manier helaas.
Nu ga ik werken, eet ik de hele dag niet tot nauwelijks (bijv. alleen een banaan of appel). Kom ik thuis na 10 uur, want ik ben workaholic, vluchtgedrag. Fucking honger. Bestel of haal ik eten, altijd âslechtâ, friet pizza sushi wok. Eet ik dat als diner en zit ik vol en voel ik me weer moe en slecht. Elke dag opnieuw.
Collega spreek ik niet buiten werk en ook niet mogelijk (elkaar op alle kanalen geblokkeerd) maar is nog steeds een van de leukste personen die ik ken (zo voelt dat nu).
Rusteloos leven, hem elke dag zien, maar ook een rusteloze gedachte dat ik hem straks in de zomer 2 maanden niet zie en spreek. Ga er eigenlijk nu al kapot aan. Vind het leven gewoon kut, al die gevoelens, niks compenseert dat voor mij.
Heb super lieve vrienden familie leuke dingen in het vooruitzicht reis veel goed salaris fijne baan waarschijnlijk promotie en nu zelfs een hele goeie date maar hoeft allemaal niet zolang ik me keer op keer weer zo uitgeput - kapot - moe - vol en tegelijkertijd leeg voel.
Moest het ff kwijt ![]()