@Krelis wat vervelend dat het alsnog zo’n naar gevoel oplevert. Ik kan me voorstellen dat het nooit/niet snel genoeg voelt na alles wat hij jou heeft aangedaan. Ik hoop dat je er snel toch wat weer vrede mee krijgt!
Ik wil ook graag even mijn verhaal kwijt hier. Ik merk dat mijn emmer een beetje aan het overlopen is. Ik kom steeds meer tot de conclusie dat ik niet gelukkig wordt van mijn huidige werk. 2 weken terug brak mijn vriend ook nog eens zijn hand, waardoor hij een stuk minder kan en er meer op mij terecht komt. Daarbij ben ik aan het rijlessen wat ook elke keer weer voor spanning zorgt. Sinds afgelopen weekend merk ik dat de laatste druppel eigenlijk is geweest. Ik voel me neerslachtig, kan wel om alles janken. De afgelopen dagen is hier ook nog constante hoofdpijn bij gekomen. Ik wil me eigenlijk gewoon even ziek melden voor het werk om even tot mezelf te komen en weer wat rust in mijn hoofd te krijgen, maar ik durf die stap nog niet te nemen. Terwijl ik eigenlijk diep van binnen wel weet dat doorrennen het waarschijnlijk alleen maar erger gaat maken…