Ik had het gister met een vriendin over een bepaalde yogurt en die wilde ik daarna weer kopen, maar toen ik nog in de supermarkt stond, liet ik het pak vallen en splashte de yoghurt dus helemaal over de vloer. Ik vond dat best wel vervelend, maar goed, geen ramp.
Dus vandaag was ik met die vriendin aan het appen en stuurde ik ‘oh gosh, ik wilde die yoghurt kopen, maar het pak viel en daardoor lag alle yoghurt op de grond in de supermarkt’. En daarop reageerde ze met: ‘Oké, dat is echt niet zo dramatisch hahahaa. Er is echt geen ‘oh gosh’ nodig, girl.’ (Ze is Engels, dus alles was in het Engels.) En om een of andere vond ik dat echt een heel stomme reactie, en nu zit ik half te huilen. Maar goed dat ik volgende week weer een intake bij een nieuwe psycholoog heb. Ik weet niet waarom me dit zo aantrekt, dat zou toch helemaal niet hoeven? Oké, dit is niet een serieuze vraag haha, want ik hoef niet tien mensen die nu gaan zeggen ‘nee inderdaad, je bent een aansteller’. Maar goed, ik wilde dit even kwijt.