Volgensmij heb ik hier al een keer een vergelijkbaar bericht geplaatst, maar ik zit een beetje ‘vast’ en ik ben alleen maar aan het ‘wachten op verbetering’.
Ik heb recent een tijd bij een psycholoog gelopen en kwam er toen achter dat m’n eetbuien, negatieve gedachten en futloosheid waarschijnlijk komen door de chaos in m’n hoofd, het gebrek aan ritme en structuur (freelancer) en doordat ik op elk vlak in m’n leven niet tevreden ben (ik woon nog bij m’n ouders, ik kan niet rondkomen van m’n werk, ik zou graag weer een relatie willen etc.). Toen ben ik gaan proberen om het te veranderen maar uiteindelijk ben ik overenthousiast naar Berlijn vertrokken, toch teruggekomen omdat het tegenviel en nu ben ik weer precies op hetzelfde punt al een tijdje.
En nu probeer ik dus om het te verbeteren want anders blijf ik maar in die negatieve cirkel zitten (zonder volledige werkweek geen normaal salaris, zonder normaal salaris is uit huis gaan überhaupt onmogelijk, zolang ik thuis woon kan ik ook lastig serieuzer daten etc). Maar het is zo frustrerend want ik heb er zelf zo weinig invloed op en ben met dat solliciteren mega afhankelijk van de bedrijven waar ik dan solliciteer natuurlijk.
En m’n vorige sollicitatie ‘ronde’ is dus niks geworden. Paar keer afgewezen en ook zelf 2x teruggetrokken ergens wat niet goed voelde. Maar nu ben ik dus opnieuw bezig en het duurt zo verschrikkelijk lang allemaal. Bedrijven die volgens Indeed binnen een paar dagen reageren behalve bij mij blijkbaar, vacatures die nog tot halverwege mei openstaan etc.
Ik wil gewoon een klein beetje duidelijkheid. Dat ik een leuke baan vind en dan weet van oké over 4 weken kan ik daar beginnen. En als ik dan eenmaal aan het werk ben kan ik ook wat actiever gaan proberen om uit huis te gaan.
Lekker vaag verhaal maar ik moest het even kwijt na weer een dag ‘wachten op verbetering’. Oftewel een uurtje gewerkt, nog een sollicitatie verstuurd en daarna de hele dag in bed gelegen .