Ik merk dat ik de laatste tijd weer niet lekker in mijn vel zit en mij verloren voel. Ik mis een richting in mijn leven en ben niet meer gewend om dat niet te hebben. Op de basisschool wordt verwacht dat je overgaat, op de middelbare school wil je leuke dingen doen met vrienden en goeie cijfers halen, daarna ging ik studeren en was het doel om leuke dingen te doen en mijn studie te halen. Nu werk ik en probeer ik zoveel mogelijk te reizen omdat ik in mijn studententijd heel weinig geld had en niet kon reizen. Maar verder heb ik geen idee wat mijn doel is en ik voel mij daar zo verloren in. Ik merk dat ik niet weet wat ik wil en weet ook niet hoe ik erachter kom.
En iedereen om mij heen lijkt dat wel te weten en ik realiseer me des te meer hoe lang ik dingen deed om anderen te pleasen en daar was ik ook goed in. Maar nu er geen verwachtingen meer zijn heb ik geen idee wat ik wil. Het liefst zou ik een heel jaar willen spenderen om proberen erachter te komen wat ik nou wil. Hebben jullie daar tips voor? bepaalde reizen? boeken?