Ik zie echt zó op tegen deze maand. Ik ben net 1,5 week vrij geweest, maar nu gewoon het gevoel dat de komende tijd één groot zwart gat is zonder leuke dingen. Ik moet over drie weken mijn huis uit, maar hoe mijn woonsituatie er dan uit komt te zien is niet helemaal duidelijk. Ik ga afwisselen tussen het huis van mijn vriend en het huis van mijn ouders. In welke mate hangt af van waar ik kom te werken. Had gehoopt nu al een andere baan te hebben, maar ik ben al driekwart jaar bezig en nog steeds geen duidelijkheid. Nu twee sollicitaties lopen: locatie A (dichtbij mijn ouders) en locatie B (dicht bij mijn vriend). Vriend en ouders wonen op een half uurtje van elkaar, dus sowieso allebei prima. Maar gewoon de onduidelijkheid.
Tussen deze onduidelijkheid door moet ik ook nog verhuizen, elke dag na werk bezig met dat huis leeghalen. Daartussen nog de energie eruit halen voor die sollicitaties en gesprekken iedere keer. En daarnaast nog werk en studie waar ik allebei geen energie meer uithaal. Bij het werken op locatie B ga ik ook stoppen met mijn studie, en dat heeft nu de voorkeur. Maar dan heb ik deze maand dus een gesprek op mijn huidige werk over de voortgang. Nou die voortgang is er niet, want het lukt allemaal totaal niet. Maar ik kan ook moeilijk gaan zeggen: ja sorry, ik ben niet zo gemotiveerd, want ik probeer al driekwart jaar bij jullie weg te gaan. En nu wilde ik heel even IETS doen aan die studie. Ik sla een boek open en ik wil eigenlijk gewoon janken. Ik begrijp de tekst niet, ik lees wel maar ik snap niks en ik ben gewoon moe en ik wil niks.
Lekker onsamenhangende lap tekst. Samenvatting: Ik weet het niet meer, en ik moet 26734986 dingen doen, met 2% energie.