Ik ben al jaren lang depressief en sinds mijn relatie uit is weet ik echt niet meer waar ik het moet zoeken. Ik heb mij weer aangemeld bij de psycholoog en sta op de wachtlijst, dit duurt nog ongeveer 4 weken hoop ik. Alleen ik ben al vanaf mijn 13e telkens af en aan bij psychologen. Ik heb zoveel soorten therapie gevolg en vraag mij echt af of ik nog wel te helpen ben of dat ik dit gewoon moet accepteren. Ik doe ook alles om mij beter te voelen. Ik ben begonnen met danslessen, op mijn vrije dagen ga ik naar buiten ipv op de bank zitten. Ik heb lieve vrienden en familie waar ik mee afspreek en waar ik op terug kan vallen. Ik ben zelfs sinds 2 maanden begonnen met mindfullness omdat dat zou helpen. Maar wat ik ook doe, niks helpt? Ik heb oke dagen of hele slechte dagen. Nooit eens het gevoel dat ik gelukkig ben en een echt leuke dag heb. Ik loop overal met mijn hart onder mijn ziel.
De telefonische intake bij ee psycholoog voelde goed. Ze wilden ook mijn oude behandelplannen inzien om te kijken wat er al geprobeerd is en of er misschien dingen over het hoofd gezien zijn. Maar toch blijf ik telkens twijfelen of ze nog wel iets kunnen doen en of er iets is dat helpt.