Ik maak me een beetje zorgen over m’n baan. T gaat allemaal slecht met ons bedrijf. Op zich maakte het de laatste tijd niet echt uit dat ik niet veel te doen had omdat ik veel afwezig ben geweest. In januari moest ik nog vakantie dagen van vorig jaar opmaken en in februari werd ik geopereerd. Maar nu ben ik langzaam weer aan het terug komen maar is er nog steeds geen ruk te doen. Nu heb ik sinds november mijn laatste tijdelijke contract, maar ik vrees nu al voor exit terwijl er eigenlijk ook nog van alles kan gebeuren.
In principe kan ik ook zelf werk creëren in de hoop dat dit bijdraagt aan het bedrijf alleen heb ik het idee dat ik een extreem erg narcose brein heb op het moment waardoor ik de energie / concentratie niet echt vind om deze projecten echt te starten. En ook daar pieker ik weer over want komt het wel door de narcose dat ik me niet meer kan herinneren wat iemand een kwartier geleden tegen me zei, of is het gewoon vroegtijdige dementie?
Nu heb ik afgelopen week ook mijn relatie beëindigd. Geen idee ook of dat het komt doordat ik niks meer voel, of omdat ik gewoon nog een trauma heb waardoor ik geen toekomst met een partner voor me kan zien en het me op dit moment allemaal te veel werd.
Kortom, ik ben weer lekker veel aan het piekeren op het moment.