Lief dat je reageert! Ja, het slijt wel wat gelukkig, maar niet zo veel, en snel als ik hoopte helaas. Door zijn aanwezigheid op kantoor word ik gewoon constant herinnerd aan wat er was tussen ons en nu niet meer is. En die afwijzing ettert gewoon door. Contact is mwoah, krijg het idee dat hij echt alle interesse in mij verloren is en we elkaar niet zoveel meer te melden hebben, alsof we vage collegaâs zijn. En als kers op de taart hoorde ik vanavond via via dat hij weer terug is bij zijn ex (om wie hij het omwille/na aanleiding van mij) heeft uitgemaakt. Bam, slap in the face, voel me echt een soort pauzeprogramma nu. Rationeel denk ik, wat moet je met die slappe zak, emotioneel gezien ben ik gewoon op zoek naar bevestiging van hem (die ik niet krijg en nooit meer ga krijgen).
Wat zat er veel tijd tussen jouw afspraken bij de praktijkondersteuner trouwens! Of is dat normaal? Wel vervelend dat dat niets geworden is. Heb je ook het idee dat je juist die vraag niet kan formuleren omdat het de laatste tijd beter gaat? Belangrijkste lijkt me inderdaad wel dat het moet klikken met hem, ben ooit bij een eerste gesprek bij een studentenpsycholoog geweest die mij wilde laten planken (??), daar was ik toen ook direct klaar mee.
â
Oh, ik lees nu pas het wat je kwijt wilt topic, gaat dus niet zo goed. Lastig, wel fijn van je baas dat hij je ruimte geeft. Ik weet ook nog steeds niet wat ik écht zou willen, maar vind het in ieder geval fijn om op een (veilige) plek te zitten met mensen waar je van kan leren, en ook na anderhalf jaar de ogenschijnlijk meest simpele dingen nog willen uitleggen. Ik krijg de indruk dat jij op je werk wat in het diepe bent gegooid, zonder iemand (naast je baas?) die je echt kan helpen. Misschien kun je op zoek naar werkzaamheden waarbij je meer moet samenwerken met een ervarener collega? Ik weet uit ervaring dat ik dingen die ik kan (vaak) ook leuk vind, en hoe langer ik alleen met iets blijf zitten alleen, hoe kutter ik me voel, en hoe onproductiever ik ook word.