Ik had een beetje een druk jaar. In januari mijn huis verkocht en gaan samenwonen met mijn vriend. Daarna ben ik nog van baan veranderd. Mijn vriend kreeg een heftige burnout + nog wat fysieke dingen, waardoor best wel veel op mij terecht kwam (met name mentaal, fysiek lukt hem wel). Nu hebben we onlangs een huis gekocht waar echt heel veel aan moet gebeuren. Totaal niet handig in deze situatie ook, maar mijn vriend wordt waarschijnlijk grotendeels afgekeurd en we waren bang dat we dan nooit meer een hypotheek zouden krijgen.
Nu had ik even twee weken vakantie en dacht ik: oke even een beetje rust, dan gaat het daarna wel weer. Maar het gaat alleen maar slechter gewoon. Ik ben moe, verdrietig, ik heb nergens zin in en ik heb gewoon 0,0 ambitie nog. Ik word nergens blij van. Als ik iets ga doen dan voel ik me gestrest, doodmoe en geĂŻrriteerd. Als ik dan besluit thuis te gaan relaxen dan word ik verdrietig en voel ik me leeg. Vooral dat ik nergens meer blij van word, vind ik echt verschrikkelijk. Dat niks gewoon helpt om je beter te voelen. En wat is er nou eigenlijk aan de hand? Mijn nieuwe baan is veel fijner en ik werk relatief weinig, ik heb een huis kunnen kopen, mijn vriend wordt zeer waarschijnlijk wel weer ooit beter en het gedeelte afkeuren geeft ook rust. En toch voel ik me zo.