Thanks voor alle tips en het meedenken!
@Schaakmat ik heb deze maand een fiets gekocht en ga hem vandaag met mijn zwager in elkaar zetten
Dan wil ik inderdaad met de fiets naar mijn werk gaan! Ik ga nu met het ov, wat wel 10 min naar de halte lopen is. Maar fietsen is toch wat actiever dus misschien doet dat me goed.
@Uprooted ik heb helaas geen vrienden of kennissen in de buurt die hier tijd voor zouden hebben. Veel werken veel in de avonden of op mijn vrije dagen. Meestal ben ik op woensdag of in het weekend met mijn moeder en dan gaan we wat doen. Geen hele actieve beweging maar we lopen dan wel vrij veel.
@Sproetjes ik heb meerdere cliënten en kennissen gezien die de eerste weken heel angstig en depressief werden. Ook zag ik dat ze toen onwijze last kregen van tremoren en gewichtstoename. Dat zijn allemaal dingen die mij tegen houden 
@Neena ik herken mij heel erg in hoe jij het beschrijft inderdaad!
Edit: ik ben wel steeds meer aan het nadenken over antidepressiva. Zag laatst ook berichten van mensen die zeiden dat bepaalde taken ineens geen hele opgave meer waren en ze het gewoon konden doen. Dat is wel wat ik uiteindelijk ook hoop te bereiken.