Het nieuwe vrienden topic

Goed plan en ik doe graag mee! Ik zet hier liever mijn woonplaats niet neer, maar toevallig houd ik ook van omahobby’s - vooral haken op dit moment. Verder ben ik 30 jaar en houd ik van katten. De rest vertel ik wel in de appgroep
(Herkenbaar btw: “vrij introvert en van nature pessimistisch” :grin:)

Wat een leuk initiatief dit! Ik ben ook vrij introvert maar het lijkt mij leuk om bij een appgroep aan te sluiten. Net als een aantal anderen ben ik ook graag creatief bezig, op dit moment vooral met borduren maar dat hoeft niet de insteek te zijn van het contact, haha. :relaxed:

Appgroepje is niet hobbygerelateerd! Iedereen is welkom.

1 like

@Canvastas ik ben ongeveer jouw leeftijd, 24 en student. Door Corona valt mijn sociaal contact grotendeels weg dus een appgroepje lijkt me leuk! Naast studie ben ik graag bezig met films/series, geschiedenis, mode en make-up. En ik praat heel graag haha.

@Serendipity als Corona voorbij is en je hebt zin in een FF-date, dan kunnen we misschien eens meeten. Misschien lijkt het @flalamingo ook wel wat?

1 like

Ik wil ook wel in het appgroepje als er nog ruimte is.

Ik woon in België, dichtbij de zee. Ik ben 26 jaar en werk fulltime. Ik ben een rustig persoon maar heb ook m’n gekke momenten als ik me op mijn gemak voel in een gezelschap.
Ik werk van thuis uit en ga ook nergens heen dus mijn sociale leven kan wel een boost gebruiken.
Ik heb niets met borduren of haken maar hou wel van katten :smile_cat:

1 like

Oh leuk! Thanks voor de tag @slurfhondje

Lijkt me inderdaad leuk om eens af te spreken. :slight_smile: Ik ben ook van België, woon aan de zee, niet zo ver van de grens met Zeeland.

Ik ben wel vreselijk slecht in berichten sturen, dus ik weet niet of ik wel de geschikte persoon ben voor het appgroepje.

@Kerselaar ik ben nu wel benieuwd van waar je bent, haha, want de Belgische kustlijn is lang.

2 likes

Hoeft toch ook niet, t appgroepje. Iedereen kan hier zn oproepje doen.

1 like

Wat een leuk topic! Ik ben 29, woon in de omgeving van Friesland samen met mijn twee katjes. :smiley_cat:

Ik vind heel veel dingen leuk: lezen, gamen, podcasts kijken, (indie) films/series, comedy, koken, Russisch leren, zingen, mode/makeup etc!

Ik sta altijd open voor mensen die net als ik bezig zijn met hun persoonlijke ontwikkeling en er een gezonde leefstijl op nahouden.

3 likes

Ik ben 23, ook van jullie leeftijd! @Canvastas @slurfhondje Ben nog student, druk bezig met afstuderen en het lijkt me leuk om wat nieuwe contacten op te doen. Ik ben slecht in (creatieve) hobby’s haha ik hou die slecht vol. Ik vermaak me vooral met Netflix en games zoals de Sims en animal crossing. Ik woon in Zuid-Limburg dus afspreken is vaak lastig vanwege afstand, maar ik sta wel open voor een app-groep.

2 likes

Leuk topic! Ik ben 29 jaar, woon in Zuid-Holland samen met mijn kat en werk fulltime (thuis nu). Grootste hobby’s zijn lezen en sporten (krachttraining, hardlopen) en ik vind het ook moeilijk om nieuwe vriendschappen op te bouwen. Het lijkt me dus leuk om ook bij de appgroep aan te sluiten!

1 like

Hoi! Wat een leuk topic. Had er laatst met mijn vriend over dat ik het leuk zou vinden wat nieuwe mensen te leren kennen. Ik ben 22 jaar oud (de jongste tot nu toe denk ik :grimacing:, maar ben wel heel erg volwassen voor m’n leeftijd), woon in de regio Arnhem/Nijmegen en zit aan het einde van mijn studie. Als er nog ruimte is, zou ik graag in de app groep willen.

4 likes

@Stofdoek @slurfhondje @canvastas @geo het appgroepje is bijna “vol”. We hadden bedacht dat 25 de max is en we zitten nu op 21. Dus jullie kunnen er nog bij maar een nieuwe zou eventueel ook kunnen? Laat maar weten!

2 likes

Bij een nieuwe app groep ben ik graag bij.

@Basicspace Leuke hobby’s heb je! Ik zie wat raakvlakken. :grin:

1 like

ik wil er graag bij ja! :slight_smile:

1 like

:smirk:


Ik wil ook wel nieuwe mensen leren kennen! Ik ben 28 jaar, woon in Zuid-Holland (Gouda ) met man, baby en twee katten. Ik houd van eten, wandelen, reizen, films en muziek.:slight_smile:

3 likes

@Tomie @slurfhondje jullie kunnen een dm sturen!

Is er nog plek? Dan zou ik er ook graag bij willen :relaxed:

Er is een tweede gestart dus daar is sowieso plek! Of je moet graag bij de 1e willen .

Ooh, ik wil wel bij de tweede! Zal zo even een PM sturen.

Ik ben 27, woon in Noord-Holland (Hoorn), zonder katten, baby, of man (vooral erg zonder iemand haha). Ik vind het idee van creatief bezig zijn erg leuk, maar in de praktijk ben ik vooral aan het bankhangen en nutteloos internetten. Vind het wel heel leuk om te koken en bakken en nieuwe recepten te proberen!

7 likes

Ooh, wat een leuk topic! Ik zou ook graag in het tweede appgroepje willen :slight_smile:

Ik ben 26, woon in het noorden met mijn vriend en mijn hobby’s zijn lezen, reizen, schrijven, films kijken en ballet. Oh, en ik ben dol op katten!

Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen!

2 likes