Ik vind aloë vera echt lastig, ik weet dat ze weinig water willen maar altijd als ik wat geef lijkt het juist bergafwaarts te gaan
Ja ik had ook een keer een bon gekregen maar doe mij maar een bon van een tuincentrum. Inderdaad duur en suf met die namen.
Ik heb laatst heel lief een bon van een tuincentrum gekregen. Heb alleen geen auto en de dichtstbijzijnde zit 55m met het ov verderop lief, maar echt zo’n cadeau van mensen met een auto.
Welke plant is dit?? Supermooi
Volgens mij is de naam scindapsus pictus
Heeft iemand een idee waarom mijn monstera er zo lullig bij staat? Ik heb afgelopen week gecheckt op wortelrot en dat is het niet. De grond is licht vochtig en ik zie geen trips meer.
Wat is er mis mee? Ik zie het niet
De bladeren krullen steeds meer om naar beneden terwijl deze eerst veel rechter stonden.
Ik denk dat je iets meer water moet geven. Bij mij hangen de bladeren als de grond iets te droog voelt, na water staan ze meer rechtop.
Ik heb mijn zebrina denk ik verzopen. Ging zo goed en had ineens 4 nieuwe bladeren erbij, maar nu worden ze allemaal langzaam geel en sterven ze. Helpt het om nu ff geen water meer te geven?
@Lula volgens mij ben ik de burrito plant aan het killen. Ik ga ‘m even heel goed uit laten drogen want ik denk dat ik ‘m verzuip
Oh nee! Hoe vaak geef je ‘m water? Ik geef de mijne echt heel weinig.
1x in de week/anderhalve week ‘n bietje. Maar hij voelt nu wel te nat denk ik waarom ben ik zo?!
Nou m’n eerste spint plant is een feit. Baalmomentje!
Ik ben op vakantie en nu is mijn oma onverwachts langs gegaan en heeft mijn planten weer gegeven, maar ik had ze dinsdag nog water gegeven ben bang
Ik was net naar de Sprinklr uitverkoop en heb twee plantjes gescoord! Vond het ook leuk dat die Liedewij daar rondliep, alsof ik een celebrity spotte:’)
Oh ik wilde ook, maar het was zó snel uitverkocht! was het leuk, hadden ze veel?
Ik heb een keer een bestelling daar opgehaald en had hetzelfde haha
Ik vond het wel een beetje tegenvallen, want ze hadden niet zo veel en het was ook niet heel goedkoop. Ik heb 16 euro voor die twee plantjes betaald.
Jammer! Toch twee leuke plantjes dan
Ik heb vanavond mn monstera variegata verpot naar een grotere pot. Ik merkte dat de groei een beetje stagneerde en wilde hem nog voor oktober verpotten want anders werd t volgend jaar. Nou, ik was geen dag te vroeg, het was een grote bonk aan wortels. Ik ben benieuwd hoe hij nu gaat reageren.